شناسهٔ خبر: 11339675 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی/

پخت کیک 10 کیلویی در عجب شیر برای نخستین مشارکت سیاسی رای اولی ها

مراغه - ایرنا - همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، قنادان عجب شیری با مشارکت اصناف، کیک 10 کیلویی به مناسبت نخستین مشارکت سیاسی رای اولی های این شهرستان پختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این کیک با حضور جمعی از مسوولان و دانش آموزان دختر رای اولی این شهرستان بریده شد و رای اولی های حاضر در این آیین به مناسبت اولین مشارکت سیاسی و نقش آفرینی خود در سرنوشت شهر و کشورشان جشن گرفتند.
فرماندار عجب شیر در این آیین، حضور رای اولی ها را در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات موثر خواند و گفت: رای اولی ها باید خوب بدانند که چه مسوولیت سنگینی برعهده دارند چراکه مشارکت وسیع و همگانی آنان در انتخابات، کشور، نظام و انقلاب اسلامی را بیمه می کند.
ابراهیم طاهری، افزود: حضور یک هزار و 100 دانش آموز رای اولی این شهرستان در انتخابات این دوره، آغاز مشارکت سیاسی آنان در عرصه های سیاسی است.
وی، با بیان اینکه به فرموده امام راحل، جوانان، چشم امید و آینده سازان انقلاب اسلامی هستند، یادآور شد: دانش آموزان رای اولی با حضور هوشمندانه خود در انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تعیین سرنوشت شهر و کشور خود سهیم بوده و آینده بهتری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم می زنند.
طاهری، انتخابات را تجلی حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب دانست و افزود: انتخابات از رویدادهای بزرگ سیاسی و اجتماعی کشور بوده بنابراین باید اهمیت و جایگاه حضور مردم در آن برای دانش آموزان تبیین و استقلال، اقتدار، عزت و پایداری نظام اسلامی تضمین شود.
وی اظهار کرد: تمامی متولدان هفت اسفند 76 و قبل از آن می توانند در انتخابات مجلس دهم و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کنند.
شهرستان های مراغه و عجبشیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی و دور پنجم مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان از ساعت هشت صبح امروز شروع شده و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.
7485/8023/6183

نظر شما