شناسهٔ خبر: 11347889 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی

وزیر کار: طرح دیدگاه های متفاوت به ثبات بیشتر نظام می انجامد

تهران- ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعتی پیش در مسجد «طلیعه» واقع در منطقه گمرک تهران رای خود برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را به صندوق ریخت.

صاحب‌خبر -

«علی ربیعی» به خبرنگار ایرنا گفت: خوشبختانه مشارکت مردم بسیار خوب بوده به طوری که در ساعت های پایانی هنوز مراکز اخذ رای با ازدحام مردم روبروست.
وی مشارکت مردم پای صندوق های رای را پیروزی بزرگی برای نظام اسلامی دانست و افزود: طرح دیدگاه های متفاوت از طریق مشارکت به ثبات هر چه بیشتر نظام در عرصه های گوناگون منجر می شود.
وزیر کار در محل رای گیری با مردمی که در صف ایستاده بودند و بسیاری از آنان از خانواده های کارگری بودند، گفت و گو کرد و مردم انتظار خود از دولت و مجلس آینده را با وی در میان گذاشتند.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز (جمعه) در 1063 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی و بیش از 52 هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
در این دور انتخابات 54 میلیون و 915 هزار و 24 نفر شرایط رای دادن را دارند که سه میلیون و 88 هزار و 300 نفر از آنان برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت کنند.
اکنون 159 داوطلب مجلس خبرگان رهبری و چهار هزار و 844 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در عرصه رقابت انتخاباتی سراسر کشور حضور دارند.
اقتصام**9123**ل.الف.ی**1961

نظر شما