شناسهٔ خبر: 11348497 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه سیاست‌روز | لینک خبر

بازتاب جهانی یک حضور

مردم ايران به صورت چشمگير در انتخابات شركت كردند

صاحب‌خبر -

شبکه المیادین از حضور گسترده مردم تهران در پای صندوق‌های رأی به‌ویژه در جنوب پایتخت خبر داد و آن را چشمگیر خواند.
به گزارش تسنیم، شبکه المیادین که علاوه بر دفتر ثابت خود در تهران، یک تیم رسانه‌ای را از لبنان به کشورمان اعزام کرده، در گزارش‌های خود از حال و هوای انتخابات در ایران، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در جنوب تهران را گسترده و چشمگیر توصیف کرد.
خبرنگار این شبکه اعلام کرد: حوزه‌های اخذ رأی در جنوب تهران شاهد حضور گسترده مردم برای انداختن رأی خود به صندوق‌هاست.
الفرات از رسانه‌های عراق هم در گزارشی از شرکت گسترده ملت مومن و همیشه در صحنه ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، تصاویری از این حضور باشکوه منتشر کرد.
پایگاه خبری العهد لبنان هم در گزارشی اعلام کرد رای دهندگان ایرانی همچنان به مراکز اخذ رای سرازیر می‌شوند تا رای خود را برای انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به صندوق بیندازند. این رسانه سخنان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای و تصاویر رای دادن معظم‌له را در یک گزارش منتشر کرده است.
پایگاه الراصد عراق هم نوشت ایرانی‌ها از صبح ديروز برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در یک رای‌گیری حیاتی و حساس به پای صندوق‌های رای رفتند. این رسانه تاکید امام خامنه‌ای بر ناامیدی دشمنان ملت ایران از حضور حماسی و گسترده مردم در انتخابات را مورد توجه قرار داده است.
پایگاه خبری المسله هم با پوشش برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان، بیانات مقام معظم رهبری هنگام رای دادن را منتشر کرد و از قول ایشان نوشت : ایرانی‌ها باید با بصیرت رای دهند و دشمنان جمهوری اسلامی ایران را مأیوس کنند.
شبکه المنار لبنان هم در گزارشی اعلام کرد ديروز حوزه‌های اخذ رای به روی رای دهندگان ایرانی باز شد تا آرای خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهمین دوره و انتخابات مجلس خبرگان در پنجمین دوره آن به صندوق‌ها بیندازند.
پایگاه اینترنتی روزنامه السفیر لبنان در گزارشی از آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خبر داد و به پوشش بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای هنگام رای دادن پرداخت و تاکید معظم له بر این‌که مشارکت گسترده مردم، دشمنان ایران را ناامید می‌کند، مورد تاکید قرار داد. این رسانه همچنین به توصیه مقام معظم رهبری به مردم برای این‌که در رای دادن شتاب کنند و نامزدهای خود را با بصیرت و با چشم باز انتخاب کنند، اشاره کرد.
خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) هم در گزارشی نوشت از صبح ديروز رای‌گیری برای انتخابات دوره پنجم مجلس خبرگان و دوره دهم مجلس شورای اسلامی ایران آغاز شد و رهبر عالی جمهوری اسلامی ایران بر اهمیت ویژه این انتخابات تاکید کردند.
سانا نوشت انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان به طور همزمان در هزار و ۶۳ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی و بیش از ۵۲ هزار مرکز اخذ رای در سراسر ایران برگزار می‌شود.
شبکه الجزیره قطر هم در گزارشی به پوشش برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در ایران پرداخت و اعلام کرد رای‌دهندگان ایرانی ديروز جمعه به سوی حوزه‌های اخذ رای شتافتند تا رای خود را به صندوق‌ها بیندازند. اين رسانه ها با پرشور خواندن انتخابات ايران،بار ديگر همدلي ملت با نظام را به رخ جهانيان كشيدند.

برچسب‌ها:

نظر شما