شناسهٔ خبر: 11339473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار ‌عجب‌شیر:

مشارکت وسیع ‌در انتخابات‌ کشور و نظام و انقلاب را بیمه خواهد کرد

فرماندار ‌عجب‌شیر حضور رای اولی‌ها در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات موثر دانست و گفت: رای اولی‌ها باید ‌بدانند که مشارکت وسیع و همگانی در انتخابات، کشور و نظام و انقلاب را بیمه خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قنادان عجب‌شیر با مشارکت اصناف کیک 10 کیلویی را برای نخستین مشارکت سیاسی رای اولی‌ها را پختند.

این کیک در همایش رای اولی‌ها که در روز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

فرماندار شهرستان عجب‌شیر حضور رای اولی‌ها در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات موثر دانست و گفت: رای اولی‌ها باید خوب بدانند که چه مسئولیت سنگینی دارند و باید خوب بدانند که مشارکت وسیع و همگانی در انتخابات، کشور و نظام و انقلاب را بیمه خواهد کرد.

ابراهیم طاهری افزود: بی‌شک حضور یک‌هزار و 100 دانش‌آموز از رای اولی‌ها در انتخابات این دوره می‌تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات موثر باشند، جوانان و نوجوانانی که به گفته امام خمینی (ره) چشم امید و آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان رای اولی با حضور هوشمندانه خود در انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه در تعیین سرنوشت شهر و کشور خود سهیم بوده و آینده بهتری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم می‌زنند.

طاهری انتخابات را تجلی حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب برشمرد و افزود: انتخابات یکی‌از رویدادهای بزرگ سیاسی و اجتماعی کشور است، بنابراین باید اهمیت و جایگاه حضور مردم در انتخابات را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم تا استقلال، اقتدار، عزت و پایداری نظام اسلامی تضمین شود.

طاهری تأکید کرد: همه متولدین 7 اسفند 76 و قبل‌از آن می‌توانند در انتخابات مجلس دهم و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کنند.

 

انتهای پیام/60002/ن30/ث3001

نظر شما