شناسهٔ خبر: 67675321 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

استفاده از ابزار هنر برای معرفی شعائر مکتب امام حسین (ع)

شاکری گفت: اگر ما بتوانیم بیشتر و بهتر حضرت اباعبدالله را به جامعه جهانی بشناسانیم، نه تنها ملت ایران و ملت‌های منطقه بلکه همه جهان در مسیر عاشورا قرار می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

«مجتبی شاکری» دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به تأثیر هنر در گسترش فرهنگ و شعائر عاشورا اظهار داشت: هنر ابزار جهانی برای انتقال پیام‌ها و مفاهیم اعتقادی است، ما هم که شیعه حضرت علی (ع) هستیم بسیاری از رمان‌هایی که مربوط به نهله‌های خارج از اسلام است را می‌خوانیم.

شاکری گفت: در دیداری که پوتین با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت، بسیار از اطلاعات و دانش معظم له نسبت به فرهنگ و نوع ارتباطات مردم روسیه متعجب شد که رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ فرمودند بنده به واسطه مطالعه رمان‌های روسی این اطلاعات را کسب کرده‌ام.

وی افزود: به اعتقاد بنده ملت‌های شیعه باید علاوه بر نوشتن رمان به ساخت سریال‌های فاخر در زمینه عاشورا روی بیاورند، همچنین ما مراسمات بسیار باشکوهی در تاسوعا و عاشورا برگزار می‌کنیم که باید پوشش رسانه‌ای حداکثری داده شوند و مردم دنیا به عمق واقعیت ملت ایران در ارادت به حضرت اباعبدالله پی ببرند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: میلیون‌ها نفری که در سه روز در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند اگر فقط یک پست اینستاگرامی و یا یک توئیت بزنند قوی‌ترین جریان سازی رسانه‌ای در سطح جهان رقم می‌خورد، در واقع همان عظمتی که در میدان رقم خورده است در فضای رسانه‌ای جهان رقم می‌خورد.

شاکری خاطرنشان کرد: ما معتقدیم حضرت اباعبدالله مظهر آزادگی، عدالت‌خواهی و قیام در برابر ظلم است، این واژگان به صورت فطری در عمق وجود هر انسان آزاده‌ای نهادینه شده است و اگر ما بتوانیم بیشتر و بهتر حضرت اباعبدالله را به جامعه جهانی بشناسانیم، نه تنها ملت ایران و ملت‌های منطقه بلکه همه جهان در مسیر عاشورا قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما