شناسهٔ خبر: 67675335 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

شیرها در برلین شکار شدند/ اسپانیا قهرمان یورو ۲۰۲۴ شد شیرها در برلین شکار شدند/ اسپانیا قهرمان یورو ۲۰۲۴ شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال اسپانیا و انگلیس در دیدار نهایی رقابت های یورو ۲۰۲۴ شامگاه یکشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود اسپانیا به پایان رسید. در این دیدار، حسرت انگلیسی ها برای کسب عنوان قهرمانی ۶۴ ساله شد و

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال اسپانیا و انگلیس در دیدار نهایی رقابت های یورو ۲۰۲۴ شامگاه یکشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود اسپانیا به پایان رسید.

در این دیدار، حسرت انگلیسی ها برای کسب عنوان قهرمانی ۶۴ ساله شد و ستاره های انگلیسی باز هم در رسیدن به جام قهرمانی یورو ناکام بمانند. اسپانیا اما شب درخشانی را پشت سر گذاشت و برای چهارمین بار، بر قله فوتبال اروپا بایستد.

نیمه اول این بازی بدون آنکه گلی به ثمر برسد به پایان رسید و با آغاز نیمه دوم «نیکو ویلیامز» گل اول را برای اسپانیا به ثمر رساند.

تلاش انگلیسی ها برای گل تساوی در دقیقه ۷۳ به نتیجه رسید و «کول پالمر» از روی پاس هنرمندانه جود بلینگهام گل تساوی را وارد دروازه اسپانیا کرد.

اما در دقیقه ۸۶ «میکل اویارزابال» موفق شد گل دوم اسپانیا را به ثمر برساند و در ادامه هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد تا در پایان، ماتادورها در عین شایستگی قهرمان جام ملت های اروپا شوند.

منبع: mehrnews-6167214

نظر شما