شناسهٔ خبر: 11333584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

650 شعبه اخذ رای در استان سمنان فعالیت خود را کلید زدند

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: برای برگزاری انتخابات امروز در این استان ۶۵۲ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ محمدرضا میرزایی(7 اسفند) در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: از این تعداد 515 شعبه ثابت بوده و 137 شعبه نیز سیار است.

 

وی با بیان اینکه 456 شعبه اخذ رأی در استان سمنان مربوط به شهرها و 196 شعبه نیز مربوط به روستاهای استان سمنان است ادامه داد: تعداد صندوقهای آرا دراین استان هزار و 304 صندوق است.

 

میرزایی با اشاره به تعداد افراد واجد شرایط رأی دادن در استان سمنان تصریح کرد: بیش از 494 هزار نفر در استان سمنان واجد شرایط رأی دادن در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان تعداد نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه این استان 48 نفر کاهش پیدا کرده است افزود: 12 نفر دز حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه، 17 نفر در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، 13 نفر در حوزه انتخابیه دامغان و شش نفر در حوزه انتخابیه گرمسار برای کسب چهار کرسی انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.

 

میرزایی بیان کرد: هر یک از این حوزه‌های انتخابیه، دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به اینکه  دو نفر در این استان کاندیدای ورود به مجلس خبرگان رهبری شدند اظهار داشت: مردم این استان باید از بین آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی و حجت‌الاسلام و المسلمین خطاط، یکی را به عنوان تنها نماینده این استان در این مجلس مهم انتخاب کنند.

 

میرزایی تصریح کرد: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان سمنان امروز از نخستین ساعات برگزاری انتخابات با دردست داشتن شناسنامه و کارت ملی با هدف تجدید میثاق با آرمان های شهدا، امام راحل (ره)، لبیگ به رهبری و خلق حماسه بزرگ سیاسی به پای صندوق های اخذ رای آمده اند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما