شناسهٔ خبر: 11329433 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لیست نامزدهای انتخابات مجلس دراستان سمنان ۵۱ نفره شد

امروز و با انصراف یکی دیگر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه استان سمنان، فهرست نامزدان این انتخابات در استان سمنان به ۵۱ نفر کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عصر امروز یکی دیگر از کاندیداهای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان انصراف داد تا تعداد مجموع کاندیداهای باقی‌مانده به 51 نفر برسد.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان ضمن تأیید این خبر گفت: با این آمار تا کنون تعداد کاندیداهای باقی مانده در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه به 12 نفر رسیده است.

محمدرضا میرزایی افزود: تعداد کاندیداهای مجلس در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان نیز با انصراف های امروز به هشت نفر کاهش یافته است.

به گفته وی، تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی که بیشترین تعداد رقابت کنندگان در این انتخابات در استان سمنان را به خود اختصاص داده است، به 18 نفر کاهش یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دامغان بیان کرد: تا کنون 13 نفر در فهرست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه حضور دارند.

میرزایی افزود: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تنها تا قبل از آغاز رأی گیری فرصت دارند تا انصراف خود را در این انتخابات اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما