شناسهٔ خبر: 11324702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابت 51 نامزد انتخاباتی مجلس دهم در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان

سمنان - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: تعداد نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه این استان به 51 نفر کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

محمدرضا میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا تعداد نامزدهای انصرافی در چهار حوزه انتخابیه استان را 12 نفر اعلام کرد و افزود : از حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه غلامرضا ابراهیمی، حسین رضاپور و نادر مالکی و از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی علی اصغر بیات، حسن خوش قلب، محمد عشقی و احمد فرزین پور و از حوزه دامغان محمدرضا دعایی و از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان حسن جورابلو، بهرام ستاری دستنائی، مجتبی محمدی و عبدالرضا ترابی انصراف دادند.
وی اظهار داشت : اکنون در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه 12 نامزد، در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی 18 نامزد، در حوزه انتخابیه دامغان 13 نامزد و در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان هشت نامزد به رقابت می پردازند.
وی یادآور شد: در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان در ابتدا 109 نفر ثبت نام کرده بودند که پس از انصراف، رد صلاحیت و احراز نشدن صلاحیت تعدادی از داوطلبان، 63 نامزد تایید صلاحیت شده بودند.
وی با اشاره به اینکه 494 هزار نفر در استان سمنان واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: تعداد رای اولی ها در استان سمنان حدود 22 هزار نفر است.
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان خاطرنشان کرد: 652 شعبه اخذ رای در حوزه چهارگانه انتخابیه این استان در نظر گرفته شد که 515 شعبه ثابت و 137 شعبه سیار، 456 شعبه شهری و 196 شعبه روستایی را شامل می شود.
استان سمنان در مجلس شورای اسلامی چهار و در مجلس خبرگان رهبری یک نماینده دراد.
6103/6026

نظر شما