شناسهٔ خبر: 11310113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار شهرستان زنجان تاکید کرد

لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات/پیش‌بینی 308 صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به لزوم حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای گفت: 308 صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

مجید فرخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در نظام مردم‌سالاری دینی کشور ما، خواست و اراده مردم از شان و منزلت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران این مردم هستند که سرنوشت کشور خود را تعیین می‌کنند، اضافه کرد: موضوع اهمیت نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران همواره مورد تاکید بوده است.

فرماندار شهرستان زنجان عنوان کرد: رجوع به آرای مردم یکی از قالب‌های مشارکت مردم در نظام‌های مردم‌سالاری دینی کشور ایران است.

فرخی با اشاره به اینکه در بیش از سه دهه گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد برگزاری انتخابات‌های متعدد بوده‌ایم، تصریح کرد: این موضوع بیان‌گر جایگاه والای مردم در اداره کشور است.

فرماندار شهرستان زنجان از عموم مردم دعوت کرد با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری در هفتم اسفندماه سال جاری بیافرینند.

فرخی از عموم مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان و حوزه انتخابیه زنجان و طارم، همچنین خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، اهالی شریف شهرها و روستاها، ورزشکاران، هنرمندان، کشاورزان، اصناف، علما، دانشگاهیان، بانوان و ...دعوت کرد با حضور در انتخابات نمایندگان خود را برای حضور در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

فرخی با اشاره به اینکه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از اهمیت والایی برخوردار است، اظهار امیدواری کرد مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه زنجان بار دیگر در روز هفتم اسفند با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر را رقم زنند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم 308 صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد 189 صندوق ثابت و 119 صندوق سیار است.

فرماندار شهرستان زنجان از همکاری بیش از 2 هزار و 389 نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم خبر داد و اضافه کرد: 30 نفر به عنوان سربازرس و 308 نفر به عنوان بازرس علاوه بر ناظرین شورای نگهبان و همچنین نیروهای انتظامی در برگزاری در این انتخابات حضور دارند.

انتهای پیام/73009/س30/ظ1004

برچسب‌ها:

نظر شما