شناسهٔ خبر: 11324111 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

هفتم اسفند، حساس‌ترین انتخابات پیش رو

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به حضور همیشگی مردم زنجان در انتخابات، از انتخابات هفتم اسفند به‌عنوان حساس‌ترین انتخابات پیش رو یاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، «مجید فرخی» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که انتخابات همواره به‌عنوان یکی از سرنوشت‌سازترین روزها در تقویم انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است، افزود: با توجه به شرایط امروز، بی‌تردید هفتم اسفندماه امسال حساس‌ترین انتخابات را پیش رو داریم و این حساسیت با حضور حماسی و پرشور مردم ولایت‌مدار پایتخت شور و شعور حسینی به یک روز ماندگار و حماسه‌ای جاویدان تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در حوزه انتخابیه زنجان و طارم 308 صندوق اخذ رأی، میزبان حضور پرشور زنجانی‌ها و مردم شهرستان طارم است، تصریح کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در زنجان انجام شده است، از این‌رو از عموم مردم زنجان دعوت می‌کنیم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ دیگری را در یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین انتخابات این نظام رقم بزنیم.

این مسئول با تأکید بر این‌که برگزاری انتخابات متعدد در طول سی و هفت سال گذشته بیانگر نقش و جایگاه مردم در اداره کشور است، اظهار کرد: بیش از 2389 نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم فعالیت می‌کنند. هم‌چنین 30 نفر به‌عنوان سربازرس و 308 نفر به‌عنوان بازرس علاوه‌بر ناظران شورای نگهبان و نیروهای انتظامی در برگزاری در این انتخابات حضور دارند تا شاهد برگزاری انتخاباتی قانون‌مند و باشکوه باشیم.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به این‌که برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم 308 صندوق اخذ رأی در نظر گرفته شده که از این تعداد 189 صندوق ثابت و 119 صندوق سیار است، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که مردم ایران اسلامی در چنین روزهای حساسی همواره پشتیبان نظام بوده‌اند، از این‌رو هفتم اسفندماه امسال نیز شاهد خلق چنین حماسه‌ای در سراسر ایران اسلامی هستیم.

نظر شما