شناسهٔ خبر: 11324302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دبیر هیئت بازرسی انتخابات شهرستان زنجان:

فعالیت 255 بازرس و 25 سربازرس در انتخابات شهرستان زنجان

دبیر هیئت بازرسی انتخابات شهرستان زنجان گفت: در انتخابات هفتم اسفند سال جاری 255 بازرس و 25 سربازرس در شهرستان زنجان فعالیت می‌کند.

صاحب‌خبر -

کاوه حقیقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 255 شعبه اخذ رای در شهرستان زنجان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه 255 نفر به عنوان بازرس در فرآیند انتخابات حضور دارند، تصریح کرد: 25 سربازرس نیز برای برگزاری انتخابات در شهرستان زنجان انتخاب شده‌اند.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: برای هر شعبه یک بازرس در نظر گرفته شده است.

حقیقی با اشاره به اینکه در بخش مرکزی 27 شعبه در نظر گرفته شده است، افزود: 27 بازرس و سه سربازرس برای این بخش پیش‌بینی شده است.

وی تعداد شعب اخذ رای در بخش زنجان‌رود را 33 شعبه اعلام و اضافه کرد: 33 بازرس و سه سربازرس در این بخش در روز انتخابات فعالیت می‌کنند.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات شهرستان زنجان با اشاره به اینکه برای بخش قره‌پشتلو 20 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است، افزود: 20 بازرس و دو سر بازرس نیز در این بخش حضور دارند.

حقیقی تعداد شعب شهر زنجان را 175 شعبه اعلام و اضافه کرد: 175 بازرس و 17 سربازرس نیز در شهر زنجان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به ایجاد سامانه پیامکی ارتباط مردم با مسئولان عنوان کرد: این سامانه با عنوان «سهبا» از سوی وزارت کشور برای دریافت شکایات مردمی در زمینه انتخابات ایجاد شده است.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات شهرستان زنجان با اشاره به اینکه شماره پیامکی 3000540 برای دریافت گزارش شهروندان زنجانی آماده است، ادامه داد: این سامانه با شعار «هر شهروند یک بازرس» به رسیدگی شکایات مردمی می‌پردازد.

حقیقی با بیان اینکه رسیدگی به شکایات دریافتی شهروندان مورد اقدام قرار می‌گیرد، عنوان کرد: در صورت مشاهده هر گونه مشاهده تخلف هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی برای انجام اقدامات مربوطه صورت می‌گیرد.

 

*تعداد کاندیداهای حوزه انتخابیه زنجان و طارم به 40 نفر کاهش یافت

قائم‌مقام ستاد انتخاباتی شهرستان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با انصراف برخی از کاندیداها در حوزه انتخابیه زنجان و طارم تعداد کاندیداهای این حوزه به 40 نفر کاهش یافت.

جلیل جزونقی تعداد شعبات اخذ رای در حوزه انتخابیه زنجان و طارم را 308 صندوق اعلام و اضافه کرد: از این تعداد 189 صندوق ثابت و 119 صندوق سیار است.

وی با بیان اینکه حوزه انتخابیه زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دارای دو کرسی است، گفت: به ازای هر کرسی 20 نفر کاندیدا در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/73009/ن30/ظ1004

برچسب‌ها:

نظر شما