شناسهٔ خبر: 11320807 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

خلق حماسه ای دوباره در ۷ اسفند/ حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای

خبرگزاری شبستان: تاریخ اثبات کرده است که ملت ایران در تمام صحنه ها برای ابراز ارادات خود به انقلاب و پاسخ به یاوه گویی دشمنان حاضرند که تجلی این حضور در حماسه ای چون انتخابات همواره ثابت می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پس از تب و تاب تبلیغاتی در سراسر کشور فردا 7 اسفند برگزار می شود.

 

این انتخابات در حالی برگزار می شود که دشمنان انقلاب اسلامی همچون سنوات گذشته و در مشارکت های سیاسی همواره سعی در ناامید کردن حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای دارند.

 

بیانات مقام معظم رهبری در چنین لحظات سرنوشت سازی چراغ راه حرکت ملت ایران بوده و هست به شکلی که ایشان توطئه های دشمنان را برای اقشار مختلف مردم بالاخص جوانان رمزگشایی می کنند و همین مساله می تواند در حضور قاطعانه مردم در صحنه کمک کند.

 

مردم استان زنجان نیز سابقه درخشانی در مشارکت سیاسی دارند، فردا در پای صندوق های رای این حضور را به رخ دشمنان نظام خواهند کشید و با انتخاب فرد اصلح که به فرموده مقام معظم رهبری« برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان حتماً از تدین، تعهد، وفاداری به انقلاب، ایستادگی در راه انقلاب، مرعوب نشدن در مقابل دشمن و عزم و شجاعت داوطلبان مطمئن شوید و سپس رأی دهید» در سازندگی این استان نقش ایفا می کنند.

 

انتخابات 7 اسفند در استان زنجان با پیش بینی 735 شعبه اخذ رای و با مشارکت بیش از 10 هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار می شود.

 

در استان زنجان 775 هزار و 820 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 16 هزار نفر رای اولی می باشند.

 

مجلس شورای اسلامی 290 کرسی دارد که از این تعداد پنج کرسی مربوط به نمایندگان استان زنجان است.

 

نظر شما