شناسهٔ خبر: 11306517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان:

برگزاری انتخابات انقلاب اسلامی و استقلال کشور را بیمه می‌کند

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: برگزاری انتخابات انقلاب اسلامی و استقلال کشور را بیمه می‌کند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام حسن بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های حضور مردم در صحنه تصمیم‌گیری برای تعیین سرنوشت خویش است.

وی با اشاره به اینکه 37 سال پیش نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی شکل گرفت، اضافه کرد: انتخابات نمایان‌گر اهمیت اراده و تصمیم مردم در تعیین سرنوشت کشور است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با بیان اینکه در 37 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی سی و هفت انتخابات با صلابت و بدون هیچ‌گونه مشکلی برگزار شده است، تصریح کرد: در این مدت به طور متوسط هر یک سال انتخاباتی در حد روستا تا انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در انتخابات انتخاب فرد اصلح و انقلابی است، بیان کرد: از جمله ویژگی‌‎های یک کاندید اصلح دین‌داری، ولایت‌پذیری، بصیرت، تشخیص مصالح مردم است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با بیان اینکه حضور در انتخابات ضامن امنیت کشور است، افزود: مردم باید به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنند زیرا حتی یک رای نیز در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار است.

بیات در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: ملت ایران باید حضور حداکثری در پای صندوق‌‌های رای داشته باشند، چرا که انتخابات انقلاب اسلامی و استقلال کشور را بیمه کرده و نشانه بیعت مجدد با نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به اوضاع کشور در موقعیت کنونی افزود: با این شرایط حضور مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره به لیست‌های ارائه شده از سوی دشمنان و کشورهای بیگانه افزود: مردم آگاه هستند و به کسانی که اصلح و پاسدار منافع و حقوق نظام جمهوری اسلامی باشند، رای می‌دهند.

بیات با اشاره به تلاش شبکه‌های ماهواره‌ای و بیگانه حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات است، تصریح کرد: حضور در انتخابات واجب شرعی و ملی است و همه افراد واجد شرایط برای تعیین آینده کشور باید در این روز بزرگ پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

انتهای پیام/73005/س30/ظ1004

برچسب‌ها:

نظر شما