شناسهٔ خبر: 11309509 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حضور حداکثری در انتخابات برای انتخاب اصلح یک وظیفه ملی و شرعی است

گروه سیاسی: رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهید رستمی شیراز گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق رأی برای انتخاب اصلح یک وظیفه و امر ملی و شرعی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حسین محمدی، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهید رستمی شیراز با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در روز هفتم اسفند، در جمع خبرنگاران گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق رای برای انتخاب اصلح یک وظیفه و امر ملی و شرعی است.
وی با اشاره به اینکه این اتفاق عمق بصیرت و آگاهی سیاسی مردم را نشان می‌دهد، اظهار کرد: باید رای دهندگان به افراد متخصص، متعهد، باتجربه، مسئولیت پذیر و توانمند رای دهند.
محمدی با یادآوری اینکه نمایندگانی که به مجلس می‌روند عصاره اراده و خواست مردم هستند، اضافه کرد: نمایندگان مجلس باید قوانین مملکت را وضع کنند و این قوانین است که در تمام زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و حتی نظامی موثر و تاثیر گذار است.
وی با تاکید بر اینکه قوانین در همه عرصه‌ها موثر است و باطبع آن تاثیرات عمیقی در جامعه داخلی و خارجی دارد، تاکید کرد: مردم باید با انتخاب اصلح، کسانی را به مجلس بفرستند که آگاهی، تخصص و دانش لازم را داشته باشند.
محمدی با اشاره به اینکه حضور حداکثری و انتخاب اصلح از سویی باعث مایوسی دشمن می‌شود، افزود: از سوی دیگر هم باعث اقتدار کشور می‌شود و همه کشورها به اندازه اقتدارشان در عرصه بین‌المللی سهم می‌برند.
وی با یادآوری اینکه مردم باید با حضورشان مثل گذشته و حتی بهتر از گذشته بتوانند حضور خود را نشان دهند، تاکید کرد: مردم سرمایه و پشتوانه اصلی نظام هستند و بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی علاقمندی خود را به کشور و نظام نشان می‌دهند.

نظر شما