شناسهٔ خبر: 11287363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت بندرچارک:

هر فرد با هر نگاهی در انتخابات شرکت کند

امام جمعه اهل سنت بندرچارک گفت: هر فرد با هر نگاهی در انتخابات شرکت کند چراکه رای دادن یک حق الناس، یک تکلیف و یک واجب شرعی است.

صاحب‌خبر -

شیخ مسعود راهبر بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه اظهار داشت: همه مسلمانان در کشور اسلامی ایران وظیفه دارند در هفتم اسفندماه با صلابت و اقتدار به پای صندوق‌های رأی بیایند و اصلح را انتخاب کنند.

وی افزود: حضور همگانی مردم دشمن را در این عرصه مایوس خواهد کرد و دیگر چشم طمع به این مملکت نخواهند داشت و مانند همیشه دستشان کوتاه می‌شود.

امام جمعه اهل سنت چارک تصریح کرد: بدانیم اگر ما در روز جمعه پای صندوق‌های رای حضور داشته باشیم، یعنی یک بیعت و یک رفراندوم جدیدی برای آری گفتن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دادیم.

راهبر عنوان کرد: همه احزاب، جریانات، سلایق و مذاهب عزمشان جزم است تا در این انتخابات که یک تکلیف ملی و حق شرعی و قانونیست، حضور داشته‌باشند.

عضو شورای روحانیت بندرلنگه تبیین کرد: هر فرد با هر نگاهی در انتخابات شرکت کند و همانطور که رهبری فرمودند که حتی نظام و رهبری را هم قبول نداشته‌باشید پای صندوق رای بیایید، رای دادن یک حق‌الناس، یک تکلیف و یک واجب شرعی است.

وی درپایان یادآور شد: همه شاهد حضور پررنگ مردم خواهیم بود که بار دیگر بیعت خود را با رهبر و انقلاب اسلامی خواهند داشت و یک نه همگانی به استکبار جهانی خواهند گفت.

انتهای پیام/3264/ذ20/ث3001

نظر شما