شناسهٔ خبر: 67671398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

با ورود دستگاه قضا؛

مشکل فاضلاب ۳ هزار شهروند کرمانی حل شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: پس از کسب گزارش‌ هایی مبنی بر اعلام نارضایتی جمعی از شهروندان ساکن مجتمع‌ های مسکونی اکباتان و الهیه کرمان (قریب به ۳ هزار نفر) مبنی بر عدم دفع فاضلاب، رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و امروز مشکل فوق رفع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم احمدی گفت: پس از کسب گزارش‌ هایی مبنی بر اعلام نارضایتی جمعی از شهروندان ساکن مجتمع‌ های مسکونی اکباتان و الهیه کرمان (قریب به ۳ هزار نفر) مبنی بر عدم دفع فاضلاب، رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و امروز مشکل فوق رفع شده است.

وی افزود: در راستای حفظ حقوق عامه؛ دادگستری کرمان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم به موضوع دفع غیر اصولی فاضلاب مجتمع‌ های الهیه و اکباتان کرمان ورود کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان؛ اظهار کرد: با توجه به تهدیدات بهداشتی بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان قرار گرفت و پس از بازدیدهای میدانی معاون قضایی دادگستری موضوع در کارگروه‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام حمیدی اعلام کرد: خوشبختانه پس از تشکیل سه جلسه با حضور ادارات مربوطه با همت مسئولان مشکل در کمترین زمان ممکن با حفر چاه‌های جذبی عمیق حل و فصل شده است.

وی بر ضرورت رفع مسائل مشکلات اجرایی و حقوقی تسریع طرح شبکه فاضلاب شهری در مرکز استان تاکید و بیان کرد: بایستی با حضور مسئولان عالی استان حل مشکلات اجرایی و حقوقی این طرح در دستور کار ادارات متولی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان هشدار داد: پیمانکارانی که پروژه‌های ساختمانی احداث می‌ کنند باید اقدامات اصولی در جهت جذب و دفع فاضلاب مجتمع‌ ها با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط را انجام دهند؛ در غیر این صورت به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی تحت پیگرد قضایی قرار می‌ گیرند./ دادگستری استان کرمان

نظر شما