شناسهٔ خبر: 67662252 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با ورود عدلیه؛ با ورود عدلیه؛

مشکل فاضلاب ۳ هزار شهروند کرمان حل شد مشکل فاضلاب ۳ هزار شهروند کرمان حل شد

با دخالت دستگاه قضا مشکل فاضلاب دو شهرک الهیه واکباتان کرمان رفع شد.

صاحب‌خبر -

پس از کسب گزارش‌هایی مبنی بر اعلام نارضایتی جمعی از شهروندان ساکن مجتمع‌های مسکونی اکباتان و الهیه کرمان (قریب به ۳ هزار نفر) مبنی بر عدم دفع فاضلاب، رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و این مشکل رفع شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:در راستای حفظ حقوق عامه؛ دادگستری کرمان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم به موضوع دفع غیر اصولی فاضلاب مجتمع‌های الهیه و اکباتان کرمان ورود کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی افزود:با توجه به تهدیدات بهداشتی بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان قرار گرفت و پس از بازدید‌های میدانی معاون قضایی دادگستری موضوع در کارگروه‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد:خوشبختانه پس از تشکیل سه جلسه با حضور ادارات مربوطه با همت مسئولان مشکل در کمترین زمان ممکن با حفر چاه‌های جذبی عمیق حل و فصل شده است.

رییس شورای قضایی استان کرمان بر ضرورت رفع مسائل مشکلات اجرایی و حقوقی تسریع طرح شبکه فاضلاب شهری در مرکز استان تاکید کرد و گفت:بایستی با حضور مسئولان عالی استان حل مشکلات اجرایی و حقوقی این طرح در دستور کار ادارات متولی قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد:پیمانکارانی که پروژه‌های ساختمانی احداث می‌کنند باید اقدامات اصولی در جهت جذب و دفع فاضلاب مجتمع‌ها با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط را انجام دهند در غیر این صورت به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.

نظر شما