شناسهٔ خبر: 67673592 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرماندهان نظامی در دیدار با پزشکیان: ایران در اوج امنیت است

فرماندهان ارشد نظامی در دیدار با رئیس جمهور منتخب تأکید کردند که جمهوری اسلامی ایران به ویژه پس از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در بهترین شرایط اقتدار و امنیت قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی کشور پیش از ظهر شنبه با حضور در دفتر مسعود پزشکیان انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

در این دیدار که سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور حضور داشتند، بر آمادگی کامل نیروهای مسلح برای کمک به دولت جدید و همچنین ارتقای توانمندی دفاعی و امنیتی کشور تاکید شد.

فرماندهان ارشد نظامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به ویژه پس از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در بهترین شرایط اقتدار و امنیت قرار دارد، بر لزوم تلاش برای حفظ و ارتقای نقش‌آفرینی سازنده کشورمان در بحران‌های منطقه‌ای و جهانی تاکید کردند.

رئیس جمهور منتخب نیز ضمن قدردانی از پیام‌های تبریک و حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی کشور، ابراز امیدواری کرد که همه ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و تجربیات نیروهای مسلح در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به ملت عزیز ایران به کار گرفته شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما