شناسهٔ خبر: 11264404 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار ماکو خبر داد

انصراف یکی از نامزدها از عرصه انتخابات در حوزه انتخابیه ماکو

فرماندار ماکو از انصراف یکی از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه شاهین علیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از نامزدهای دهمین دوره انتخابات از حوزه انتخابیه شهرستان‌های شوط، ماکو، پلدشت و چالدران از دور رقابت‌ها انصراف داد.

وی با بیان اینکه این نامزد محمد کواکبی بود، تصریح کرد: هم‌اکنون 18 نامزد در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شوط، ماکو، پلدشت و چالدران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به رقابت می‌پردازند.

فرماندار ماکو با بیان اینکه این تعداد از افراد برای یک کرسی مجلس شورای اسلامی به رقابت می‌پردازند، بر رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدها و هواداران آنها تاکید کرد و افزود: رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها و هواداران آنها ضروری است.

این مسئول با بیان اینکه 160 هزار نفر به این کاندیداها می‌توانند رای دهند، ادامه داد: امسال شور و نشاط انتخاباتی خوبی در این حوزه انتخابیه فراهم شده است و باید این حضور و نشاط انتخاباتی را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تا زمان انتخابات حفظ کنیم.

علیزاده با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات اندیشیده شده است، ادامه داد: لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار ماکو اعلام کرد: از تمام دستگاه‌های اجرایی خواسته شده تا جهت در اختیار قرار دادن خودروهای اداری خود جهت استفاده در ستاد انتخاباتی این حوزه اقدام کنند تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه به دورترین روستاها و مناطق مسکونی این حوزه انتخابیه صندوق رای ارسال خواهد شد، ادامه داد: در این زمینه نیز تمام برنامه‌ریزی‌ای لازم به عمل آمده است.

انتهای پیام/61001/آ 20/ف4004

http://fna.ir/K81A7F

برچسب‌ها:

نظر شما