شناسهٔ خبر: 11250728 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار ماکو خبر داد

160 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه ماکو

فرماندار ماکو گفت: واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه ماکو، شور، پلدشت و چالدران 160 هزار نفر هستند و مرکز این حوزه انتخابیه شهرستان ماکو انتخاب شده است.

صاحب‌خبر -

شاهین علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در روزهای پایانی سال شاهد ثبت یکی از رویدادهای سیاسی و اجتماعی در شهرستان ماکو خواهیم بود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، تصریح کرد: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات باید تلاش کنیم.

فرماندار ماکو با بیان اینکه حوزه انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران، اعلام کرد: شهرستان ماکو مرکز حوزه انتخابیه این چهار شهرستان است که مسئولان این شهر باید تلاش مضاعفی برای برگزاری این انتخابات داشته باشند.

این مسئول از آمادگی این حوزه انتخابیه برای برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم خبر داد و اذعان داشت: با شهرستان‌های پلدشت، چالدران و شوط نیز هماهنگی لازم در این زمینه انجام گرفته است.

علیزاده با بیان اینکه تلاش برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای همچنان ادامه دارد، اعلام کرد: تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات توسط تما مسئولان موضوعی مهم است.

فرماندار ماکو با اشاره به تعداد واجدین شرایط رای دادن در ااین حوزه انتخابیه، اظهار داشت: در حوزه انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران 160 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات هستند.

انتهای پیام

http://fna.ir/T8QCCC

نظر شما