شناسهٔ خبر: 11274512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار ماکو:

حضور حداکثری در انتخابات اعتلای هر چه بیشتر نظام را سبب می‌شود

فرماندار ماکو گفت: حضور حداکثری در انتخابات زمینه اعتلای هر چه بیشتر نظام را سبب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو، شاهین علیزاده صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان ماکو، شوط، پلدشت و چالدران که در سالن جلسات فرمانداری ماکو برگزار شد، اظهار داشت: هزار و 700 عامل اجرایی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی امر انتخابات را در این حوزه انتخابیه به عهده دارند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 90 هزار نفر بازرس هستند، تصریح کرد: در راستای برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم، تمهیدات لازم اندیشیده شده است و امیدواریم انتخابات باشکوهی را در هفتم اسفند ماه شاهد باشیم.

این مسئول با اشاره به شعبات اخذ رای در این حوزه انتخابیه، خاطرنشان کرد: 241 شعبه اخذ رای در این شهرستان وجود خواهد داشت که در این شعب 482 صندوق برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.

فرماندار ماکو با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای ارسال صندوق به دورترین نقاط این حوزه انتخابیه نیز اندیشیده شده است، اعلام کرد: برای تمام صندوق‌های اخذ رای بازرس نیز در نظر گرفته شده است.

علیزاده اظهار داشت: 220 صندوق در مکان‌های در نظر گرفته شده ثابت بوده و  262صندوق رای نیز به مناطق روستایی و دورافتاده به صورت سیار اعزام و نسبت به جمع‌آوری آرای مردم مناطق مختلف اقدام خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ماکو، شوط، پلدشت و چالدران با بیان اینکه تمام عوامل اجرایی این دوره از انتخابات در آمادگی کامل قرار دارند، اعلام کرد: برای هر یک از عوامل اجرایی نیز آموزش‌های لازم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات می‌تواند زمینه اعتلای هر چه بیشتر نظام را سبب شود، تصریح کرد: باید مردم نیز در راستای توسعه و آبادانی کشور مسئولان را یاری رسانند که نمونه بارز این یاری حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

انتهای پیام/61001/س20/ف4004

برچسب‌ها:

نظر شما