شناسهٔ خبر: 1048148 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد خبر داد:

شکل‌گیری شورای راهبردی اداری مالی در دانشگاه آزاد مشهد/نیروی انسانی درکلیه واحدهای دانشگاه آزاد ساماندهی می‌شود

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد با اشاره به بازنشستگی برخی از نیروها و بازنشستگی پیش از موعد یا بازخرید سنوات برخی از کارکنان گفت: نیروی انسانی درکلیه واحدهای دانشگاه آزاد ساماندهی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، سید محمد ابریشمی‌نیا، معاون اداری مالی دانشگاه آزاد و مدیران کل حوزه‌های ستادی اداری مالی سازمان مرکزی امروز در چهارمین جلسه شورای اداری مالی که در دانشگاه آزاد واحد مشهد برگزار شد، هدف از تشکیل این جلسه را بررسی و حل مشکلات اداری مالی واحد‌ها و مراکز آموزشی استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی بیان کرد.


وی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد به عنوان بزرگترین ثروت دانشگاه یاد کرد و گفت: رویکرد معاونت اداری و مالی حل مشکلات کارکنان به عنوان سرمایه‌های دانشگاه است.


ابریشمی نیا با تاکید بر تامین معیشت کارکنان دانشگاه خاطر نشان کرد: با تدبیری که در مجموعه اداری مالی وجود دارد، نیروی انسانی در کلیه واحدهای دانشگاه ساماندهی می‌شود.


معاون اداری مالی دانشگاه در این رابطه به بازنشستگی برخی از نیروها و بازنشستگی پیش از موعد یا بازخرید سنوات برخی از کارکنان اشاره کرد.


وی همچنین از تشکیل شورای راهبردی اداری مالی خبرد اد و گفت: آئین نامه این شورا به تصویب هیات رئیسه رسیده و سه تن از معاونین اداری مالی واحدها نیز عضو این شورا خواهند بود.


در ابتدای این جلسه حلمي، نماينده تام الاختيار رياست دانشگاه در هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان رضوي، شمالي و جنوبی، بر صرفه جویی کردن در کلیه شئون زندگی تاکید کرد و گفت: اسلام همه جا  صرفه جویی را توصیه کرده است، بنابراین ما نیز در دانشگاه باید صرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

نظر شما