شناسهٔ خبر: 1042678 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئيس دانشگاه آزاد مشهد خبر داد:

گروه‌هاي آموزشي، دانشكده‌ها و كارمندان فعال در آينده شناسایی می‌شوند

رئيس دانشگاه آزاد مشهد از انتخاب و شناسايي گروه‌هاي آموزشي فعال، دانشكده‌ها و كارمندان فعال در آينده نزديك خبر داد و گفت: در همين راستا جلسات كاري و مشورتي از اول مهرماه در دانشگاه برگزار مي‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار«خبرگزاری دانشجو» از مشهد، شيخ الاسلامي امروز در مراسم تجليل از كاركنان منتخب فرهنگى دانشگاه آزاد مشهد در آمفی تئاتر این دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: مديريت اين دو شهيد بزرگوار الگوي خوب مديريت در نظام اسلامي هستند كه همه بايد از آنها الگو بگيريم.

 

وي افزود: شهيدان رجایی و باهنر در مديريت، الگويي براي كشور ساختند، مدیریت آنان براساس مدیریت انقلابي يعني مديريت براساس تواضع نه فخر بود.

 

رئيس دانشگاه آزاد مشهد تصریح کرد: مديريت فرصتي است كه خداوند به انسان داده تا او را مورد آزمايش قرار دهد و در اين زمينه افرادي که موفق عمل می‌كنند هميشه از آنها به نيكي ياد مي‌شود.

 

شیخ الاسلامی كاركنان را يكي از سرمايه‌هاي عظيم دانشگاه آزاد دانست و تاکید کرد: پيشرفت دانشگاه مرهون زحمات آنهاست.

 

وی با تاکید بر پررنگ‌تر کردن نقش کارکنان دانشگاه بیان داشت: کارکنانمان باید در طرح‌هاي داخلي دانشگاه سهيم باشند.

 

رئیس دانشگاه آزاد مشهد با اشاره به حضور کارمندان زن در این دانشگاه، استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های آنان را مهم دانست و تصریح کرد: بايد با برنامه‌ريزي و اجراي طرح‌هاي داخلي كوتاه مدت، كاركنان در منافع دانشگاه سهيم باشند.

 

شیخ الاسلامی از انتخاب و شناسايي گروه‌هاي آموزشي فعال، دانشكده‌ها و كارمندان فعال در آينده نزديك خبر داد و گفت: در همين راستا جلسات كاري و مشورتي از اول مهرماه در دانشگاه برگزار مي‌شود.

نظر شما