شناسهٔ خبر: 66681013 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

دفاع وزیر کشور از بدرفتاری مامور گشت ارشاد با یک زن در خیابان مطهری

وزیر کشور درباره بدرفتار ماموران گشت ارشاد با یک زن در خیابان مطهری گفت: مورد منتشرشده در فضای مجازی دربارهٔ بدرفتاریِ نیروی انتظامی، اشتباه منعکس شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، وزیر کشور دولت سیزدهم با اشاره به ویدئوی منتشر شده از برخورد نیروهای گشت ارشاد با یک خانم گفت: در این مورد خاص آنچه توسط عزیزان فراجا اتفاق افتاده این بوده است که خانمی که به او تذکر داده شده، ضمن مقاومت در برابر اجرای قانون، اقدام به برهنه کردن خود کرده است که با پتویی ایشان را جمع کرده و طبق ضوابط عمل کرده است اما آنچه از این اتفاق رسانه‌ای شده طوری دیگر بوده است.

تسنیم در خبری نوشت: احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: اخیراً برخی تلاش کردند با انتخاب گزینشی از مطلبی، انتخابات را زیر سؤال ببرند.

وی ادامه داد: در آن مطلب مطرح شده بود که “مردم شریف ایران حماسه آفریدند” و برخی سعی کردند این جمله را به مرحله دوم انتخابات ربط بدهند و راجع به آن اظهارات متفاوتی کردند؛ اما واقعیت این است آنچه مطرح شد راجع به کل انتخابات بود.

وحیدی تأکید کرد: انتخاباتی را در بالاترین سطح امنیت و سلامت با رقابت خوب و مشارکت ارزشمند مردم شاهد بودیم.

پیش از این وحیدی در فضای شبکه اجتماعی ایکس به مسئله انتخابات پرداخته بود که با برخی حواشی روبه‌رو شد.

وزیر کشور در پاسخ به سؤالی درخصوص انتشار فیلم استفاده گشت ارشاد از پتو، گفت: بحث کلی این است که طبیعی است در هر کاری اگر هر مأموری تخلفی کند، با او برخورد شود اما آنچه شنیدم در فضای مجازی راجع به یک مورد خاص پخش شده است، اتفاقاً در این مورد خاص آنچه توسط عزیزان فراجا اتفاق افتاده این بوده است که خانمی که به او تذکر داده شده، ضمن مقاومت در برابر اجرای قانون، اقدام به برهنه کردن خود کرده است که نیروی انتظامی با پتویی ایشان را جمع کرده و طبق ضوابط عمل کرده است اما آنچه از این اتفاق رسانه‌ای شده طوری دیگر بوده است.

وحیدی تأکید کرد: باید از تقطیع حرفها و به انحراف بردن موضوعات و به حاشیه بردن تلاش‌های قانونی فراجا و منفعل کردن او جلوگیری کرد. ایستادن در برابر قانون و جلوگیری از اجرای قانون کاری تقبیح‌شده است، البته طبیعتاً اگر موردی بود که واقعاً مأموری اشتباهی داشت، بیش از همه و قبل از همه فراجا باید به این مورد رسیدگی کند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اجرای نرخ‌های جدید جرایم رانندگی، بیان کرد: کار رسیدگی به این امر در دولت تمام شده است.

233217

نظر شما