شناسهٔ خبر: 66674396 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

وزیر کشور: منظورم از حماسه حضور مردم، در خصوص کل انتخابات بود

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛ وزیر کشور گفت: برخی تلاش کردند حماسه حضور مردم را که در خصوص کل انتخابات مطرح شده است صرفاً به مرحله دوم ربط داده و آن را زیر سوال ببرند در حالیکه آنچه که به عنوان حماسه حضور مردم گفته شد در خصوص کل انتخابات بود که با مشارکت ارزشمند مردم در طول انتخابات مطرح و با سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی وزیر کشور در پایان جلسه امروز هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران و در خصوص برگزاری انتخابات گفت: در خصوص انتخابات اطلاعات لازم از سوی سخنگوی ستاد انتخابات اعلام شده است هر چند برخی تلاش کردند با انتخابات  به صورت گزینشی برخورد کنند و آن را زیر سوال ببرند.

وی افزود: برخی اظهارنظرها از سوی برخی افراد مطرح  شد که کار اشتباه و غیرمنصفانه‌ای بود. آنان تلاش کردند حماسه حضور مردم را که در خصوص کل انتخابات مطرح شده است صرفاً به مرحله دوم ربط داده و آن را زیر سوال ببرند در حالیکه آنچه که به عنوان حماسه حضور مردم گفته شد در خصوص کل انتخابات بود که با مشارکت ارزشمند مردم در طول انتخابات مطرح و با سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

وحیدی گفت: اگر انصاف دارند درباره اهمیت این انتخابات و برگزاری آن در بهترین سطح سلامت و امنیت و ابتکارات آن صحبت کنند. سعی نکنند مطلب را آنطور که دوست دارند تغییر جهت دهند تا بتوانند درباره آن صحبت کنند.

وی درباره برخورد با ماموران متخلف فراجا و علت اطلاع‌رسانی نکردن در این زمینه و ایجاد شائبه‌هایی در اذهان مردم، گفت: طبیعی است در هر کاری هر مأموری اگر تخلف کند با او برخورد می‌شود، اما آنچه که شنیدم در فضای مجازی درباره یک مورد خاص پخش شده و در آن مورد خاص آنچه اتفاق افتاده توسط فراجا این بوده که به خانمی تذکر حجاب داده شده و باید رعایت می‌کرده و در برابر اجرای قانون و مقاومت نمی‌کرده اما در واقع خود را برهنه کرده است.

وحیدی ادامه داد: نیروی انتظامی با پتویی ایشان را جمع کرده و طبق ضوابط عمل کرده است، اما آنچه منعکس شده، ظاهراً جور دیگری بوده است. باید از تقطیع و به انحراف بردن موضوعات جلوگیری کرد نه اینکه کاری که فراجا براساس موازین قانونی به آن عمل کرده را جور دیگری نشان دهند و حاشیه‌سازی انجام شود و فراجا را منفعل کنند. ایستادن مقابل قانون و جلوگیری از اجرای قانون غلط است اگر موردی بود که ماموری خطایی داشته باشد بیش و پیش از همه فراجا با او برخورد می کند.

وزیر کشور در خصوص ابلاغ مبلغ جدید جرائم رانندگی بیان کرد:  رسیدگی به این موضوع در دولت به اتمام رسیده است اما زمان ابلاغ آن هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما