شناسهٔ خبر: 66674399 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وحیدی در حاشیه جلسه هیأت دولت:

آنچه به عنوان «حماسه حضور مردم» گفتم برای کل انتخابات بود

وزیر کشور گفت: آنچه به عنوان «حماسه حضور مردم» گفته شد، در خصوص کل انتخابات بود که با مشارکت ارزشمند مردم، انتخابات با سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، «احمد وحیدی» وزیر کشور، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: درخصوص انتخابات، اطلاعات لازم از سوی سخنگوی ستاد انتخابات اعلام شده است؛ هر چند برخی تلاش کردند با انتخابات برخورد کنند و آن را زیر سوال ببرند.

وی افزود: برخی اظهار نظرها از سوی برخی افراد مطرح شد که کار اشتباه و غیر منصفانه‌ای بود. آن‌ها تلاش کردند حماسه حضور مردم را که در خصوص کل انتخابات مطرح شده است را صرفاً به مرحله دوم ربط داده و آن را زیر سوال ببرند.

وزیر کشور تصریح کرد: در حالی که آنچه به عنوان «حماسه حضور مردم» گفته شد، در خصوص کل انتخابات بود که با مشارکت ارزشمند مردم، انتخابات با سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

وحیدی در پاسخ به پرسشی درباره برخورد با ماموران متخلف فراجا و علت اطلاع‌رسانی نکردن در این زمینه و ایجاد شایبه‌هایی در اذهان مردم، بیان کرد: طبیعی است در هر کاری هر مأموری اگر تخلف کند، با او برخورد می‌شود اما آنچه درباره یک مورد خاص شنیدم، این بوده که به خانمی تذکر حجاب داده شده اما در برابر اجرای قانون و رعایت حجاب، مقاومت و در واقع خود را برهنه کرده است.

وزیر کشور در این باره افزود: نیروی انتظامی با پتویی این خانم را پوشانده و طبق ضوابط عمل کرده است اما آنچه منعکس شده، ظاهراً جور دیگری بوده است.

وحیدی گفت: باید از تقطیع و انحراف موضوعات جلوگیری کرد تا کاری که فراجا بر اساس موازین قانونی به آن عمل کرده، جور دیگری مطرح و حاشیه‌سازی نشود.

وزیر کشور تصریح کرد: ایستادگی در برابر قانون یا جلوگیری از اجرای آن، غلط و تقبیح‌شده‌ است؛ اگر موردی پیدا شود که مأموری واقعاً اشتباهی داشته باشد، بیش و پیش از همه، خود فراجا با او برخورد خواهد کرد.

نظر شما