شناسهٔ خبر: 66471499 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

گروه‌های جهادی برای حفاظت از محیط‌زیست در چهارمحال‌وبختیاری پای کار آمدند

به منظور صيانت از محيط‌زيست و انفال الهي به عنوان يك ضرورت حياتي و همچنين در راستاي مشارکت گروه‌های جهادی برای حفاظت محيط‌زيست نشست هم‌اندیشی بين اداره‌كل حفاظت محيط‌زيست و بسيج سازندگی استان چهارمحال‌وبختياري برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست ؛ مديركل حفاظت محيط‌زيست استان چهارمحال‌وبختياري در اين نشست معضل پسماند را یکی از چالش‌های مهم محیط‌زیست عنوان کرد و اظهار داشت: برای حل این چالش از ظرفیت گروه‌های جهادی به‌همراه حفاظت محیط‌زیست استان و سایر دستگاه‌های متولی پسماند می‌توان استفاده کرد.
وی افزود: برای کاهش تعارضات حیات وحش و جوامع محلی، مشارکت و همکاری گروه‌های جهادی را می‌طلبد .
در ادامه سعيد يوسف پور جهاد تبیین برای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در  حوزه محیط‌زیست را امری مهم و مفید عنوان کرد و هدف از انجام اين نشست را صيانت از منابع تجديدشونده به عنوان يك وظيفه ملي و همگاني، كمك به حفظ، توسعه و احياي محيط‌زيست و حل معضل پسماند در استان بیان داشت.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان در پایان اظهار داشت: حفاظت محیط زیست و سلامت جامعه نیازمند عزم همگانی است و بسیج سازندگی به‌عنوان یکی از پایگاه‌های مردمی نظام جمهوری اسلامی، نقش مهمی در گسترش و ارتقاء فرهنگ محیط زیستی و سلامت در جامعه دارد.
 

نظر شما