شناسهٔ خبر: 66778121 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سروری:

منش شهید آیت الله رئیسی راه روشنی برای روسای جمهور باشد

مژگان انصاری

نایب رئیس شورای شهر تهران با ارائه این پیشنهاد که آیت‌الله رئیسی را به عنوان شهید خدمت و کرامت یاد کنند، گفت: منش شهید آیت الله رئیسی راه روشنی برای روسای جمهور باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، پرویز سروری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد می شود از آنجایی که رئیس‌جمهور شهید در دهه کرامت فعالیت خود را به عنوان رئیس‌جمهور آغاز کرد و در دهه کرامت نیز به شهادت رسید از عنوان شهدای خدمت و کرامت از آنها یاد شود، گفت: آیت‌الله رئیسی ارادت ویژه‌ای به امام رضا (ع) داشتند و امت و ملت ایران رئیسی را در کسوت شهید رجایی می‌دیدند و مردم دلشان برای روحیات شهید رجایی تنگ شده بود و از زمانی که آیت الله رئیسی آمد حس کردند که رجایی دوباره زمام کار را به دست گرفته است.

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ویژگی رئیسی و رجایی این بود که آنها خود را بدهکار انقلاب و نه طلبکار می‌دانستند، گفت: آنها به دنبال برداشت سفره انقلاب نبودند؛ بلکه می‌خواستند بدهی‌شان را با خدمت به انقلاب بپردازند و اخلاق و سیاست را همراه هم کردند. اتفاق نابی که این روزها در عرصه سیاست دیده نمی‌شود و منش شهید آیت الله رئیسی راه روشنی برای روسای جمهور باشد.

وی با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان دیپلماسی صلح در موضع اقتدار را در منطقه پیاده کرد، گفت: رئیس‌جمهور شهید بزرگترین حامی مدیریت شهری بود و ما به عنوان اعضای شورای شهر از اقدامات ایشان تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقامیری نیز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن عرض تسلیت بابت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه، گفت: امروز آحاد مردم داغدار هستند چراکه رئیس‌جمهور شهید، عمر سه ساله ریاست خود را معطوف به خدمت به مردم کرده بود و حتی در مراسم تنفیذ خود اعلام کرده بودند که تنها برای گره‌گشایی از زندگی و مشکلات مردم پا به عرصه گذاشته است.

عضو شورای شهر تهران افزود: آیت الله رئیسی خدمت به مردم، اجرای عدالت و گشایش را انگیزه اصلی خود اعلام کرده بود.

آقامیری افزود: جا دارد که از سازمان آتش‌نشانی نیز تشکر کنم چراکه در این حادثه به مانند حوادث دیگر وارد شد و شهرداری را رو سفید کرد.

انتهای پیام

نظر شما