شناسهٔ خبر: 65894890 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بالغ بر 700 دستگاه اتوبوس در گشت‌هاي شبانه طرح نوروزي استان قزوين کنترل شد

صاحب‌خبر -
بالغ بر 700 دستگاه اتوبوس در گشت‌هاي شبانه طرح نوروزي استان قزوين کنترل شد
خبرگزاری آریا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از آغاز اجرای طرح خدمات نوروزی تاکنون بیش از 700 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در این استان در قالب گشت‌های شبانه کنترل و بازدید شدند.

به گزارش خبرگزاری آریا(راهداری قزوین)، جواد حق‌لطفی گفت: طرح ویژه کنترل ناوگان حمل‌ونقل عمومی در قالب گشت‌های مشترک با پلیس راه انجام و به طور متوسط هرشب تعداد 70 دستگاه ناوگان مورد نظارت قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: در این گشت‌ها که از ابتدای طرح خدمات نوروزی توسط اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوئین‌زهرا، قزوین و کوهین آغاز شده تیم های گشت شبانه با استقرار در عوارضی شماره 3 و 4 و مقابل پاسگاه پلیس راه بوئین‌زهرا اقدام به بازدید از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر می‌کنند.
به گفته حق‌لطفی در این گشت ها که تا پایان نوروز ادامه دارد، ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از نظر تجهیزات ایمنی از جمله تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی و همچنین اسناد حمل و نقل و صورت وضعیت کنترل می‌شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: نتایج حاصل از این گشت‌ها جمع بندی و با شناسایی تخلفات، موارد به کمیسیون‌های حمل و نقل ارجاع می‌شود تا براساس قانون و دستورالعمل‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد.
حق‌لطفی افزود: مسافران نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی، موضوع را با مراجعه به میز ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات این اداره کل در محل پایانه مرکزی مسافربری و یا از طریق تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌ها انعکاس دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

نظر شما