شناسهٔ خبر: 65895165 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تردد در راه هاي استان قزوين از مرز 16ميليون خودرو گذشت

صاحب‌خبر -
تردد در راه هاي استان قزوين از مرز 16ميليون خودرو گذشت
خبرگزاری آریا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: تردد در راه های استان قزوین از مرز 16میلیون خودرو گذشت.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در 25 اسفند1402 تاکنون16 میلیون و 3 هزار و 687 دستگاه وسیله نقلیه در راه‌های این استان تردد کرده‌اند و این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 13 میلیون و 906هزار و 657 دستگاه وسیله نقلیه 15درصد رشد داشته است .
وی اضافه کرد: ناوگان حمل ونقل مسافر استان قزوین نیز در طی همین مدت 35 هزار و 321 مسافر را در داخل و یا به خارج از استان جابه‌جا کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 19 درصد کاهش نشان می‌دهد.
حق‌لطفی ادامه داد: نوروز 1403 ناوگان حمل و نقل مسافر استان قزوین به طور مستمر توسط کارشناسان معاونت حمل و نقل مورد نظار قرار می گیرد.
وی گفت: از ابتدای طرح خدمات نوروزی تاکنون بالغ بر 700دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر توسط اداره ایمنی و ترافیک و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تابعه کوهین و بوئین زهرا، عوارضی شماره 3 و 4 و مقابل پاسگاه پلیس راه بوئین‌زهرا در گشت‌های شبانه مورد بازدید قرار گرفتند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین همچنین از برگزاری طرح پویش سراسری چشم به راهیم در استان خبر داد و افزود:این پویش که در طی 2 سال های گذشته نیز با عنوان همراهان سفر ایمن اجرا می شد، نوروز امسال با ده ها برنامه فرهنگی، هنری، آموزشی و مسابقه و سرگرمی در مجتمع خدماتی رفاهی آفتاب درخشان صحرا واقع در آزادراه قزوین-زنجان در حال اجرا است و تا سیزدهم فروردین ادامه دارد.

نظر شما