شناسهٔ خبر: 6511694 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

تمديد مهلت ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي دانش‌آموزان

صاحب‌خبر -
مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: ثبت نام خرید الکترونیکی کتب درسی دانش آموزان به صورت انفرادی تا اول مرداد بود که به علت استقبال دانش آموزان تا 15 مرداد تمدید شد.

لیدا نیک روش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ثبت نام کتب درسی توسط مدیران مدارس به صورت گروهی برای دانش آموزان از 18 مرداد آغاز می شود.

وی گفت: تحویل کتب توسط کتاب فروشی های معتبر از 15 شهریور آغاز می شود و دانش آموزانی که موفق به ثبت نام شده اند قادر به دریافت کتاب های درسی خود خواهند بود و همچنین کتاب هایی که توسط مدیران ثبت نام شده است در اول مهر توسط مدرسه توزیع می شود.

نیک روش ادامه داد: هدف از ایجاد سامانه ثبت نام اینترنتی در راستای توسعه دولت الکترونیک و آشنایی بیشتر دانش آموزان با خرید اینترنتی بوده است و تاکنون در مقطع ابتدایی در مناطق 19 گانه تهران 350 هزار دانش آموز و در مقطع پیش دانشگاهی 53 هزار دانش آموز ثبت نام کرده اند.

وی افزود: توصیه ما به دانش آموزان و والدین پرهیز از ثبت نام در کافی نت ها و در اختیار قراردادن اطلاعات شخصی خود به این مراکز است، به همین علت تاکید می کنم دانش آموزانی که در فرصت باقیمانده موفق به ثبت نام نشدند می توانند از طریق مدیران مدارس خود برای ثبت نام کتب درسی اقدام کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما