شناسهٔ خبر: 58723640 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف محموله تریاک از کامیون میوه در میدان تره‌بار

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک از یک کامیون حامل بار میوه در میدان میوه‌ و تره‌بار شهر تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در حین کنترل کامیون‌های حامل بار میوه به میدان میوه و تره بار تهران بودند که متوجه شدند تعدادی از رانندگان کامیون‌ها با تشکیل باندی اقدام به تهیه موادمخدر از استان‌های جنوبی تهران کرده و با جاساز کردن آن در محموله‌های میوه قصد انتقال آن به تهران را دارند. 

وی با بیان اینکه ماموران درهمین راستا به یک دستگاه کامیون حامل بار میوه مشکوک شدند، گفت:‌ در ادامه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ برای بررسی بیشتر  وارد عمل شده و اقدام به متوقف کردن این کامیون و بازدید از بار آن کردند که در جریان آن ۲۰۰ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در میان بار میوه جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در این خصوص سه نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند، گفت:‌این افراد به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه نیز برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و آنان به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. 

آذین افزود:‌ تحقیقات در خصوص این پرونده و کشف دیگر مجرمان مرتبط با این سوداگران مرگ در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار دارد.

انتهای پیام

نظر شما