شناسهٔ خبر: 66792533 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بهره‌مندی ۶۸۹ نفر از خدمات هلال‌ احمر در مراسم تشییع شهدای خدمت در قم

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان قم از پوشش امدادی با حضور پرشور ۲۱۱ نفر از کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر-قم؛ محمدرضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم گفت: مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان‌شان، از ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) به سمت مسجد مقدس جمکران بر روی دستان مردم قم انجام شد.

وی با اشاره به حضور اعضای جمعیت هلال‌احمر در این مراسم، بیان کرد: در این مراسم، ٤۰ تیم امدادی با استقرار ۲۸ دستگاه آمبولانس، خودروی نجات، موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بکارگیری ۲۱۱ نفر امدادگر، نجاتگر، پرستار و پزشک و عضو داوطلب و جوانان در مسیر تشییع پیکر شهدا از بلوار پیامبر اعظم (ص) تا مسجد مقدس جمکران به مردم قم خدمات امدادی ارائه کردند.

بهرامی تصریح کرد: در این مراسم پرشور ۶۸۹ نفر با مراجعه به پایگاه‌های هلال‌احمر از خدمات امدادی، درمانی و حمایتی این جمعیت بهره‌مند شدند و همچنین ۳ نفر از مراجعین که دچار مشکلاتی شده بودند به مراکز درمانی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم خاطرنشان کرد: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم نیز با استقرار ایستگاه‌های «دستان با کرامت»، افراد سالمند و ناتوان را به وسیله ویلچر تا مسجد مقدس جمکران همراهی کردند.

وی در ادامه افزود: اعضای معاونت امور جوانان نیز با حضور پرشور خود در این مراسم، با استقرار در پایگاه‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسجد مقدس جمکران، به اجرای برنامه‌های فرهنگی پرداختند.

گفتنی است؛ کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر با حضور در بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسجد مقد‌س جمکران از پایگاه‌های هلال‌احمر بازدید و از خدمات داوطلبان هلال‌احمر قم قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما