شناسهٔ خبر: 66792554 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

لحظه‌ای با تشییع شهدای خدمت در تهران

مشرق

مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور پایتخت ایران اسلامی ساعاتی قبل از آغاز رسمی مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی و هم‌رزمانش در خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران حضور یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، علی‌رغم اعلام ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت، رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان مبنی بر اینکه مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش از ساعت ۷:۰۰ صبح روز چهارشنبه در تهران برگزار می‌شود، مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور پایتخت ایران اسلامی ساعاتی قبل از آغاز رسمی مراسم در خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران حضور یافتند.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت، درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۵ و نیم صبح باز و از ساعت ۷ و نیم رسماً برگزاری مراسم آغاز می‌شود و رأس ساعت ۹ صبح مراسم اقامه نماز بر پیکر شهدای عزیز، شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش، پیکر شهدا از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

لحظه‌ای با تشییع شهدای خدمت در تهران

هر لحظه به جمعیت مردم اضافه می‌شود
از تقاطع خیابان قدس به سمت دانشگاه تهران بسته شده است و بعد از اقامه نماز مقام معظم رهبری بر پیکر شهید جمهور معبرها باز خواهد شد.

ازدحام برای ورود به محل برگزاری مراسم تشییع
حضور مردم در حوالی درب شرقی دانشگاه تهران و ازدحام برای ورود به محل برگزاری مراسم تشییع


 حضور نیروهای هلال‌احمر در مسیر تشییع
نیروهای هلال‌احمر در گروه‌های چندنفره برای پوشش امدادی مراسم تشییع شهید رئیسی در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر شده و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان حاضر در مراسم تشییع هستند.

مرد و زن در روز تشییع سید محرومان مرگ بر امریکا و اسرائیل را فریاد زدند.

بر اساس مشاهدات میدانی فضای داخل دانشگاه تهران رو به پر شدن است و تا دقایقی دیگر با توجه به سیل عظیم جمعیت ظرفیت دانشگاه تهران تکمیل خواهد شد.

انتهای خبر/

 

نظر شما