شناسهٔ خبر: 55550803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد

جذب یک هزار و ۳۶۳ حامی جدید در طرح «اکرام ایتام و محسنین» کمیته امداد فارس در دهه محرم

موصلی گفت: در دهه محرم امسال، شاهد جذب یک هزار و ۳۶۳ حامی جدید در طرح «اکرام ایتام و محسنین» کمیته امداد استان فارس بوده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان   از  شیراز ،   «مرتضی موصلی»، امروز (چهارشنبه 19 مرداد) با اشاره به جذب حامیان جدید در کمیته امداد فارس در دهه اول محرم در جمع خبرنگاران گفت: در دهه محرم امسال، شاهد جذب یک هزار و 363 حامی جدید در کمیته امداد استان فارس بوده ایم.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: بدین ترتیب در دهه اول محرم 1401، یک هزار و 363 حامی جدید در طرح «اکرام ایتام و محسنین»، حمایت از سه هزار فرزند معنوی را عده دار شدند و در همین مدت 26 میلیون تومان واریزی برای این فرزندان به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: جذب این حامیان نیکوکار از طریق بیش از 150 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان فارس، جذب مجازی و حقیقی به انجام رسیده است.

موصلی اعلام کرد: 20 هزار و 56 حامی جدید به جمع حامیان طرح «اکرام ایتام و محسنین» فارس از ابتدای امسال تاکنون پیوسته اند که حمایت از 48 هزار و 374 فرزند معنوی را به عهده گرفته و به شکل منظم به‌حساب آنها مبالغی واریز می‌ کنند و در مناسبت‌ های مختلف نیز به صورت نقدی و غیر نقدی به آنها کمک می کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 127 هزارو 550 حامی از 27 هزارو 689 کودک معنوی خود حمایت می ‌کنند و از ابتدای امسال تاکنون 59 میلیارد تومان برای فرزندان خود واریز کرده اند.

موصلی اعلام کرد: خیران و نیک اندیشان در سراسر کشور با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir می توانند از راه ‌های مشارکت در طرح «اکرام ایتام و محسنین» مطلع شوند و با انتخاب فرزند معنوی خود، حتی با پرداخت ماهانه تنها 10 هزار تومان در این کار خیر سهیم شوند.

پایان پیام/664

نظر شما