شناسهٔ خبر: 54788412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت:

ضرورت افزایش فعالیت در حوزە حجاب و عفاف در جامعە

دلنیا گوهری‌نژاد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: تلاش‌های انجام شدە در حوزە عفاف و حجاب کافی نیست و باید فعالیت‌های خود را در حوزە حجاب و عفاف افزایش داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام برومند رازیانی امروز (٥ تیرماە) در قرارگاە حجاب و عفاف استان کردستان اظهار کرد: از ظرفیت‌های مختلف از جمله فضای مجازی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف استفادە شود.

وی با تاکید بر استفادە از فضای مجازی در راستای ترویج حجاب و عفاف عنوان کرد: در این راستا ٨۰۰ گروە رفیقانە با مدیریت دختران کردستانی در استان راە‌اندازی شدە است.

حجت‌الاسلام رازیانی از دیگر اقدامات این سازمان را برگزاری کارگاەهای آموزشی برای مبلغان و اجرای کلاس‌های پرسش و پاسخ و گفت‌وگو برای دانشجویان در سال گذشتە برشمرد.

وی یادآور شد: همچنین برگزاری صدها گفتمان دینی ویژە دانش‌آموزان در مدارس استان از جملە برنامەهای ویژە دانش‌آموزان در حوزە عفاف و حجاب قبل از ایام کرونا است.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی تصریح کرد: تلاش‌های انجام شدە در حوزە عفاف و حجاب کافی نیست و باید فعالیت‌های خود را در حوزە حجاب و عفاف افزایش داد.

در ادامە این جلسە، مدیرکل صدا و سیمای کردستان مقولە حجاب و عفاف را چند بعدی خطاب کرد و خاطرنشان کرد: باتوجە بە اینکە انقلاب ما انقلابی ارزشی و فرهنگی است، مقولە حجاب و عفاف در آن بسیار مهم است، بە همین دلیل دشمن بیشترین مانور را در این مقولە ارائە می‌دهد.

جعفر عبدالملکی بیان کرد: در حال حاضر ۳۲ دستگاە در بحث پاسداشت حجاب و عفاف در استان کردستان دخیل هستند.

وی ادامە داد: خوشبختانە مردم استان بە لحاظ ذهنی و نگرشی بە حجاب معتقدند اما در عمل از آن فاصلە گرفتەاند کە این مهم نیازمند آسیب شناسی است.

در ادامە، هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، ترویج حجاب و عفاف را نیازمند عزم جهادی دانست و گفت: اگر حجاب و عفاف در همان سن کودکی در افراد نهادینە شود بسیاری از مشکلات حوزە حجاب حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش در حوزە ترویج عفاف و حجاب نیازمند همراهی و همدلی سایر دستگاەها است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما