شناسهٔ خبر: 66615865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار بروجرد:

کانون‌های مساجد ظرفیتی مطلوب در حوزه ارتقای مهارت های زندگی است

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیتی گسترده و مطلوب در حوزه ارتقای مهارت های زندگی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز یکشنبه در بازدید از کانون های فرهنگی و هنری مساجد بروجرد با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های اثرگذاری در جامعه دارند، اظهار کرد: با بهره گیری از ظرفیت های کانون‌های مساجد می توان زمینه افزایش مهارت‌های زندگی، اشتغال و تولید را در جامعه افزایش داد.

وی افزود: مسجد از دیر باز پایگاه دینی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بوده است.

فرماندار بروجرد با اشاره به ظرفیت های گسترده کانون‌های مساجد بیان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش محوری در احیای کارکردهای مسجد دارند.

وی برضرورت ارتقای فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و ادامه داد: امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های گسترده و اثر گذاری درجامعه دارند.‌ مرادی اضافه کرد: با بهره گیری از ظرفیت های کانون‌های مساجد می توان زمینه افزایش مهارت‌های زندگی و علمی را در جامعه افزایش داد.

فرماندار بروجرد در این دیدار ضمن بازدید از کارگاه های اشتغالزایی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، جهت تقویت و حمایت از کارگاه ها، قول مساعد داد.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان: کانون های مساجد ظرفیت گسترده ای در عرصه های مختلف اجتماعی هستند

محمد چگنی نژاد با اشاره به ظرفیت های گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: هدف نهایی فعالیت های کانون های مساجد تربیت انسان های متعهد و متخصص برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم است.

وی اظهار کرد: راهبرد اصلی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شبکه‌سازی و مشارکت مردمی در عرصه های فرهنگی، هنری و اجتماعی است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: هدف نهایی فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد تربیت انسان های متعهد و متخصص از نظر علم و فرهنگ برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم است.

وی با اشاره به طرح های اشتغالزایی کانون های مساجد در استان اظهار کرد: توسط مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و براساس نیاز سنجی جوانان و نوجوانان مناطق طرح های آموزشی در زمینه اشتغالزایی در کانون های مساجد اجرایی می شود.

چگنی نژاد با اشاره به راه اندازی برخی کارگاه های تولیدی توسط فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد، یادآور شد: حمایت مسوولان از این کارگاه ها بستر تقویت تولید و توسعه اشتغال در جامعه می شود.

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت بهینه ای در عرصه های مختلف اجتماعی به ویژه فرهنگ، هنر و مسائل اجتماعی دارند.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تاکید بر ضرورت حمایت از کسب و کار و کارآفرینی ویژه بچه‌های مسجد، اظهار کرد: بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال، اجرای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلب مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تحکیم اقتصادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کسب و کارهای خرد با مشارکت و حمایت مسوولان محقق می شود.

نظر شما