شناسهٔ خبر: 66615816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درحاشیه این بازدید از شهرک صنعتی شمس‌آباد فشافویه ری،

معاون اول قوه قضاییه:موانع و مشکلات در راستای جهش تولید شناسایی و رفع شود +فیلم

شهر ری - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه درحاشیه این بازدید از شهرک صنعتی شمس‌آباد در حسن آباد فشافویه شهرستان ری اظهار کرد: در راستای جهش تولید باید موانع ، مشکلات و آسیب‌هایی که در این بخش وجود دارد را احصا، شناسایی و مشکلات مرتبط با حوزه‌های مختلف تقنینی، اجرایی و قضایی را برطرف کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، معاون اول قوه قضاییه به همراه مسئولان قضایی استان تهران از شهرک صنعتی شمس‌آباد و واحدی‌های تولیدی و صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی بازدید کرد.

رسانه قوه قضاییه گزارش داد: در راستای حمایت دستگاه قضایی از تولید و رفع موانع واحدهای تولیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه روز یکشنبه با حضور در شهرک صنعتی شمس‌آباد از واحد تولیدی و صنعتی ونوس شیشه بازدید کرد.

معاون اول قوه قضاییه:موانع و مشکلات در راستای جهش تولید شناسایی و رفع شود

معاون اول قوه قضاییه در جریان این بازدید پس از استماع گزارش مدیران این واحد صنعتی، ضمن حضور در بخش‌های مختلف از نزدیک در جریان روند تولید قرار گرفت.

وی همچنین مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مالکان و سرمایه‌گذاران را بررسی و بیان کرد که باید مشکلات کارخانه‌هایی را که کارآفرینی می‌کنند، برطرف کنیم.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه در جریان بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد از واحدهای تولیدی و صنعتی «جهان کریستال» و «لوله و پروفیل کیهان» بازدید و در جریان روند تولید و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

در این بازدید علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران، علی صالحی دادستان تهران و جمعی از مسئولان قضایی، علیرضا فخاری استاندار تهران، فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی حضور داشتند.

معاون اول قوه قضاییه درحاشیه این بازدید اظهار کرد: در راستای جهش تولید باید موانع مشکلات و آسیب‌هایی که در این بخش وجود دارد را احصا، شناسایی و مشکلات مرتبط با حوزه‌های مختلف تقنینی، اجرایی و قضایی را برطرف کنیم.

وی افزود: صاحبان تولید مشکلات و آسیب‌ها را بهتر شناسایی می‌کنند. ممکن است چرخه معیوبی در بخش‌های قضایی، اجرایی و تقنینی وجود داشته باشد که باید برطرف شود، باید تسهیلاتی را در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهیم یا کارهایی را انجام دهیم که به سهولت بتواند محصولات خود را تولید کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی گفت: در این بازدید مشاهده کردیم که دغدغه صاحبان صنایع بیش از دغدغه ما است. اگر بتوانیم این موانع را از پیش روی آن‌ها برداریم گام بزرگی را در امر تولید برداشته‌ایم.

وی در ادامه به مشارکت مردمی و بخش خصوصی در حوزه‌های مرتبط با اقتصاد اشاره کرد و گفت: اقتصاد زمانی می‌تواند رونق پیدا کند که قلمرو حضور مردم و بخش خصوصی را بیشتر کنیم، نظارت دولت را بطلبیم و حضور بخش خصوصی تخصصی را در حوزه‌های مرتبط با اقتصاد پر رنگ‌تر کنیم.

معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز در بازدید از ۳ واحد صنعتی شهرک صنعتی شمس‌آباد فقط مشکلات قضایی را مورد بررسی قرار ندادیم بلکه به مسائل مختلف پرداختیم، همگی باید اهتمام داشته باشیم تا تمام موانع را با همکاری یکدیگر برطرف کنیم.

وی افزود: در بازدید از این سه واحد صنعتی صاحبان و سرمایه‌گذاران از حضور به هنگام و حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان تهران نسبت به امر تولید قدردانی و اعلام کردند که با کمک دادگستری استان تهران توانستیم برخی از مشکلات را برطرف کنیم.

معاون اول قوه قضاییه گفت: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی که در استان مرتفع نمی‌شود را باید در ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان مرتبط مطرح و بررسی کنیم تا بتوانیم این موانع را بر طرف و گام‌های موثری را برداریم و در نهایت تصمیمات دقیق و درستی را اتخاذ کنیم.

علیرضا فخاری استاندار تهران نیز در این مراسم سخنانی درباره صنایع استان تهران داشت.

نظر شما