شناسهٔ خبر: 52902299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هزار و ۲۶۷ گروه جهادی در اطلس ثبت شده است

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: هزار و ۲۶۷ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

پیری در آئین تجلیل از گروه‌های جهادی استان زنجان با تأکید بر لزوم ارج نهادن به فعالیت گروه‌های جهادی گفت: از آغاز امسال تاکنون ۳۸۰ گروه دارای حساب حقوقی مشخص ثبت، همچنین برای ۳۵۸ گروه جهادی به تعداد ۲ هزار و ۱۰۵ جهادگر هم آموزش‌های مهارت محور ارائه شده است.

او به برگزاری جلسات محافل انس با قرآن در قالب برنامه جهادگران قرآنی اشاره کرد و گفت: جهادگران مشارکت قابل توجهی هم در طرح مقابله با ویروس کرونا و همچنین طرح کمک‌های مومنأنه داشتند.

پیری از مشارکت روزانه ۵ هزار نفر روز در برنامه‌های عمرانی گروه‌های جهادی شامل آبرسانی، تعمیرات مسجد محرومین، مدرسه خبر داد و گفت: ۱۳۸ مورد کارگاه اشتغال توسط گروه‌های جهادی ایجاد شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به انتشار نشریات متعدد، برگزاری انتخابات شورای گروه‌های جهادی و حضور در جشنواره‌های متعلق به گروه‌های جهادی از جمله دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

پیری به تشکیل قرارگاه پهنه‌ای اشاره کرد و گفت: این قرارگاه‌ها برای نظم بخشی به فعالیت گروه‌های جهادی در استان و در ۱۰ بخش ایجاد شده است.

او می گوید: ۱۶۹ اثر در بخش عکس و ۴۸ اثر در بخش رسانه به دبیرخانه جشنواره گروه‌های جهادی ارسال شده که نسبت به دوره قبل دوبرابر شده است.

نظر شما