شناسهٔ خبر: 53092714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فعالیت ۷۰۰ گروه جهادی زنجان در ایام نوروز

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: نوروز امسال ۷۰۰ گروه جهادی اقدام به خدمت رسانی به ساکنین مناطق محروم زنجان خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پیری بااشاره به خدمت رسانی به ساکنان مناطق محروم در ایام نوروز با مشارکت  گروه‌های جهادی،گفت: گروه‌های جهادی به ویژه طی یک دهه اخیر، در فواصل زمانی مختلف و حتی ایام تعطیلات، نسبت به اجرای اردو‌های جهادی در عرصه‌های مختلف (عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، بهداشت و سلامت، آموزش علمی و تحصیلی، کشاورزی، ورزشی، بحران و...) در مناطق محروم و کم برخوردار شهری و روستایی  خدمات گسترده و متنوعی به جامعه هدف  ارائه می‌دهند و این اردو‌ها صرفا محدود به ایام تابستان نیست.

او می گوید: اردو‌های جهادی در ایام نوروز هرساله در بازه زمانی ۲۰ اسفند الی ۱۵ فروردین ماه برگزار می‌شود و امسال نیز بیش از ۷۰۰ گروه جهادی به صورت جغرافیا محور و محله محور در این اردو‌ها فعالیت خواهند کرد که عمده فعالیت این گروه‌ها درقالب تأمین و اهداء البسه، کفش، بسته‌های عیدانه و معیشتی برای نیازمندان ساکن در مناطق محروم شهری و روستایی زنجان  خواهد بود.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: برای انسجام و هماهنگی بهتر و بیشتر گروه‌های جهادی با یکدیگر، قرارگاه‌های جهادی نوروز در تمام شهرستان‌های استان زنجان فعال خواهند بود.

نظر شما