شناسهٔ خبر: 66699521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

با حضورمعاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور :

اجرای طرح شمیم خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد

طرح شمیم خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد.

صاحب‌خبر -

اجرای طرح شمیم خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سفر یک روزه به شهر یاسوج ضمن افتتاح طرح شمیم خدمت مرکز افق آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهر یاسوج در همایش تکریم مقام امامزادگان و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد حضور یافت.
حجت الاسلام غلامرضا عادل در آیین افتتاحیه طرح شمیم خدمت امامزاده عبدالله (ع) یاسوج که با حضور امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد ، طرح شمیم خدمت را زمینه توانمند سازی و توسعه ایجاد اشتغال در جامعه دانست و گفت: طرح شمیم خدمت از سال گذشته با هدف انگیزه دادن و ایجاد اعتماد به نفس در جامعه تدوین و ابلاغ شده است که بر اساس آن با توجه به ظرفیت ها و شرایط جغرافیایی هر منطقه و با سرمایه های اندک کسب و کار هایی در سطح جامعه راه اندازی می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اذعان داشت: ظرفیت های خوبی در اماکن متبرکه در اختیار داریم که باید از این ظرفیت ها در راستای آموزش و کسب و کار بهره مند شویم .
حجت الاسلام عادل بیان داشت: از سال گذشته که طرح شمیم خدمت به مرحله اجرا درآمده است بیش از ۱۴۰ امامزاده و بقاع متبرکه و حدود ۸۰۰۰ نفر در سراسر کشور آموزش دیده اند .
وی افزود : سازمان اوقاف و امور خیریه در طرح شمیم خدمت سه بخش آموزش و توانمندسازی، ایجاد اشتغال و ایجاد بستر فروش با اولویت زنان بی سرپرست و افراد نیازمند جامعه را در نظر گرفته است .
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان اظهار داشت: در طرح شمیم خدمت با مشارکت سایر سازمان ها می توان با ارائه خدمات و وام های خود اشتغالی در به ثمر رسیدن این طرح ما را یاری کنند تا بجای استفاده از بسته های معیشتی بتوانیم افراد توانمند و کارآ مد تحویل جامعه دهیم.

اجرای طرح شمیم خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد

 

نظر شما