شناسهٔ خبر: 49273230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اهداء ۷۵ واحد خون از سوی قرارگاه معنویت و سلامت در زنجان

مسئول قرارگاه رسانه‌ای معنویت و سلامت سپاه زنجان از اهداء ۷۵ واحد خون از سوی قرارگاه معنویت و سلامت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام بیگدلی مسئول قرارگاه رسانه‌ای معنویت و سلامت سپاه زنجان گفت: فعالیت‌های قرارگاه معنویت و سلامت زیر مجموعه طرح شهید قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

او افزود: ۲ هزار و ۱۰۰ خانواده سرکشی شده و یا تلفنی تماس گرفته شد و برای بیماران کرونایی هماهنگی‌های لازم انجام و با مدیریت لازم کار‌های ضروری بیماران انجام شد.

بیگدلی با بیان اینکه ۷۰ نفر از روحانیون پاسدار و بسیجیان در کنار بیماران کرونایی بودند و از ۷۶ نفر از کادر درمان تجلیل شد که کار ارزشمندی بود، ادامه داد: ۳۸۸ مورد آموزش احکام فقهی از سوی طلاب انجام شد که نتایج مطلوبی أخذ شد و ۸۴ تیم مشاوره و ۹۸ گروه جهادی از طلاب به بیماران کرونایی خدمات ارائه کرده و ۲۰۰ میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

او به اهداء ۷۵ واحد خون از سوی قرارگاه معنویت و سلامت، اشاره کرد و گفت: ۴۷ هزار و ۵۷۹ بسته معیشتی نیز از سوی این قرارگاه توزیع شده است.

مسئول قرارگاه رسانه‌ای معنویت و سلامت سپاه زنجان از راه‌اندازی کانال‌های محتوایی در فضای مجازی با بیش از ۲۱ هزار تولید محتوا، ۲۴۴ مورد انتشار خبر، اعزام ۴۵۵ نفر از طلاب به مناطق مختلف استان زنجان خبر داد و افزود: ۹ هزار و ۲۰۸ نفر از طلاب بسیجی نیز در زمینه‌های مختلف عمومی خدمات لازم را به بیماران کرونایی ارائه کرده‌اند.


انتهای پیام/م

نظر شما