شناسهٔ خبر: 52642713 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نحوه ی فعالیت مدارس کردستان در هفته آینده

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت:با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، وضعیت فعالیت مدارس استان طی یک هفته آینده مشخص شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - رشید قربانی گفت: آموزش دانش آموزان در مدارس شهرستان‌های سنندج، سقز، قروه، مریوان، بانه، بیجار، کامیاران، دیواندره و سروآباد در یک هفته آینده غیر حضوری خواهد بود.

 مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: در شهر‌های سنندج، دیواندره، کامیاران و بانه که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، کلاس‌های درس دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی مدارس مناطق روستایی کم جمعیت و دروس عملی هنرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری است.

او می گوید: کلاس‌های درس تمام مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی که در وضعیت قرمز کرونایی هستند به مدت یک هفته غیر حضوری و در بستر فضای مجازی شبکه شاد خواهد بود.

قربانی گفت: در شهر‌های سقز، قروه، مریوان، بیجار و سروآباد که در وضعیت نارنجی قرار دارند نیز شرایط همچون شهر‌های قرمز است.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: در شهر دهگلان نیز که در وضعیت زرد قرار دارد و در مدارس روستایی این شهرستان و سایر شهرستان‌ها در صورتی که در مدارسی دانش آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تأیید اداره شهرستان، آموزش آن‌ها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/م

نظر شما