شناسهٔ خبر: 52382648 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جزئیات فعالیت مدارس کردستان در یک هفته آینده

با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا فعالیت مدارس کردستان از روز شنبه ۱۶ بهمن ماه تا پایان هفته آینده در شهرستان‌های با وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی متفاوت است.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: در شهرستان‌های با وضعیت قرمز، کلاس‌های درس دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی مدارس مناطق روستایی کم‌جمعیت و دروس عملی هنرستان‌های استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضوری و کلاس‌های درس تمام مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته غیر حضوری و در بستر فضای مجازی شبکه شاد خواهد بود.

علیرضا منتشلو گفت: در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و زرد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و گروه‌بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش‌آموزان به صورت حضوری بوده و در صورتی که در مدارسی دانش‌آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تأیید اداره شهرستان، آموزش آن‌ها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

به گفته او: همچنین در شهرستان‌های با وضعیت آبی در استان کردستان، آموزش مدارس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضوری خواهد بود.

گفتنی است؛ با شدت یافتن شیوع سویه جدید اُمیکرون در کردستان، در تازه‌ترین رنگ بندی کرونا، شهرستان‌های سقز و بانه وارد محدوده قرمز شده، سنندج و کامیاران در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان‌های استان زرد بوده و هیچ نقطه آبی باقی نمانده است.

انتهای پیام/م

نظر شما