شناسهٔ خبر: 52457202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آغاز یازدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در حرم امام(ره)/ ۶۴ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران گفت: همزمان با ایام دهه فجر یازدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۶۴ هزار بسته معیشتی در شهرستان‌های استان تهران آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ظهر امروز در آیین برگزاری رزمایش کمک مومنانه در حرم مطهر امام راحل اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، یازدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه سپاه استان تهران با توزیع ۶۴ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند آغاز می‌شود. 

وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا یازده مرحله رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه اجرا شده که طی آن بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در شهرستان‌های استان تهران توزیع شده است. 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: ذبح ۹ هزار راس گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان، اهدای دو هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان و اهدای شش هزار و ۶۰۰ تبلت به دانش‌آموزان از دیگر اقداماتی است که طی مدت شیوع بیماری کرونا، توسط این سپاه انجام شده است. 

سردار ذوالقدر با اشاره به کمک‌های نقدی این سپاه تصریح کرد: در بخش دیگری از رزمایش، برای کمک به افرادی که در تهیه دارو، کرایه منزل و سایر امورات دچار مشکل اقتصادی بودند، کارت‌های هدیه تهیه و توزیع شده که ارزش ریالی هر کارت از مبلغ ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان بوده و مبلغ کل آنها نیز ۴۳ میلیارد تومان است. 

وی با اشاره به اقدامات مقابله با ویروس کرونا یادآور شد: بیش از یک‌صد میلیون ماسک تولید و تقریبا تعداد ۸۰ میلیون آن رایگان توزیع شده است، بیش از ۱۰ هزار نفر از نیروهای بسیجی به‌عنوان پزشک، پرستار، بهیار و غیره در قالب گروه‌های جهادی و بسیجی در تزریق واکسن و پایش خانه به خانه به شبکه بهداشت و درمان کمک کردند و ۴۰ سالن تجمیعی در شهرستان‌های استان تهران اضافه کردیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در دی ماه حدود ۱۰۴ هزار بسته معیشتی توزیع کردیم و در این مرحله نیز تلاش داریم ۶۴ هزار بسته را به یک‌صد هزار بسته برسانیم و مرحله دوازدهم نیز با تهیه همین تعداد در اسفندماه به مناسبت آغاز سال نو اجرا خواهد شد تا تعداد بسته‌های توزیعی در سه ماهه پایانی سال به ۳۰۰ هزار بسته برسد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

نظر شما