شناسهٔ خبر: 66627744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر:

صندوق اعتباری هنر ۶۰ هزار بیمه شده دارد

خرم آباد - ایرنا - مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر گفت: این صندوق ۱۰۳ هزار نفر عضو دارد که ۶۰ هزار نفر از آنها زیر پوشش بیمه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سید مجید پوراحمدی یکشنبه شب در جشن اردیبهشت هنر و آئین تجلیل از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان ازنا بدون اشاره به آمار تصریح کرد: تسهیلات بدون بهره زیادی نیز برای فعالیت‌های ضروری و کارآفرینی به اعضا پرداخت شده است.

وی صندوق هنر را یکی از بزرگترین مجموعه‌های حمایتی از اهالی فرهنگ و هنر دانست، افزود: جمعیت این صندوق روزانه در حال افزایش است و حمایت‌های ویژه‌ای از اصحاب فرهنگ و هنر دارد به نحوی که هم‌ اینک حدود ۳۶ خدمت به هنرمندان ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه فرهنگ و هنر یکی از زیرساخت‌های تربیت افراد بزرگ و موثر است ، ادامه داد: این آمادگی وجود دارد یک روز به رویداد فرهنگی ازنا در فرهنگسرای نیاوران اختصاص یابد.

وی همچنین با اشاره به بازدید آثار هنرمندان ازنایی گفت: این منطقه برای رشد و بیشتر دیده شدن هنرمندان نیازمند امکانات و توجه برنامه‌ریزان است بنابراین برای تجلیل از چهره‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌ها ترغیب شده‌ایم تا این مهم را بیشتر پیگیری کنیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: باید برای پرورش استعدادهای مناطق تلاش کرد و با حمایت از افراد توانمند و مستعد، زمینه بهبود کسب و کار آنها را فراهم کرد.

پور احمدی رویداد اردیبهشت هنر ازنا را اقدامی ارزشمند عنوان کرد و افزود: این جشن برای تجلیل از فعالان فرهنگ و هنر این شهرستان ترتیب داده شده است که باید تداوم داشته باشد که این مهم، نیازمند تصویب در شورای فرهنگ عمومی شهرستان می باشد.

نظر شما