شناسهٔ خبر: 52491146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح ۱۴ واحد مسکن مددجویی با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان درساری

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: ۱۴ واحد مسکن مددجویی حدودبا اعتبار ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران، نهادها و ارگان‌های وام دهنده و کمک‌های بلاعوض افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه آئین استانی نهضت کمک های مومنانه ویژه ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت ساری رزمایش کمک مومنانه برای کمک به نیازمندان این شهرستان انجام شد.

وی افزود: آیین افتتاحیه ۱۴ واحد مسکن مددجویی امروز در شهرستان ساری صورت گرفت.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: در آیین افتتاح ۱۴ واحد مسکن مددجویی حدود ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان اعتبار از محل کمک‌های خیرین عزیز، نهادها و ارگان‌های وام دهنده و کمک‌های بلاعوض که باعث شد تا ین سرپناه برای نیازمندان ساخته و تحویل دهیم.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: مجموع ۳ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در طول ایام الله دهه فجر به همت سپاه شهرستان ساری تهیه و به دست نیازمندان این شهرستان رسید؛ بخشی نیز در طول چند روز توزیع می‌شود.

 

وی در پایان گفت: اعتبار بسته های معیشتی اهدا شده در مرکز استان حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده است.

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در ساری به مناسبت ایام‌ الله دهه فجر

فرمانده بسیج ناحیه ساری نیز گفت: حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت این شهرستان نیز حدود ۲ هزار و ۲۰۰ رسید کالا به ارزش تقریبی ۸۵۰ میلیون تومان تهیه کردند که به مناسبت ایام‌ الله دهه فجر توزیع شد.

ابراهیم شریفی اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه زمانی که با دستور مقام معظم رهبری آغاز شد مجموعه سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج در حوزه‌های مختلف گام‌های موثری را برداشتند.

وی افزود: سپاه شهرستان سال طی سال ۱۴۰۰ در ابعاد مختلف از جمله تهیه بسته‌های کمک معیشتی اقداماتی موثری انجام داد و در دوره هشتم رزمایش هزار و ۵۰۰ بسته کمک مومنانه تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ساری تصریح کرد: حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت این شهرستان نیز حدود ۲ هزار و ۲۰۰ رسید کالا به ارزش تقریبی ۸۵۰ میلیون تومان تهیه کردند که به مناسبت ایام‌ الله دهه فجر توزیع شد.

شریفی خاطرنشان کرد: حدود ۲ میلیارد تومان در حوزه جهیزیه نوعروسان اعتبار از ابتدای سال تاکنون توسط خیرین جمع‌آوری شد که مشارکت  پایگاه‌های مقاومت نیز بوده است.

وی ادامه داد: جهیزیه به نوعروسانی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) هستند؛ اهدا شد و از طریق سامانه کالاهایی که مشخص و نیاز دارند تهیه می‌شود.

فرمانده سپاه ساری در خصوص افتتاح پروژه‌های عمرانی بیان کرد: پروژه آب رسانی یکی از روستای ساری امروز با کمک بسیج سازندگی حدود یک و نیم کیلومتر لوله کشی و آب شرب روستا تامین شد.

شریفی یادآور شد: با ۳۰ حوزه مقاومت و ۶۵۴ پایگاه در این شهرستان در حوزه محرومیت‌زدایی گام‌های موثری برداشته شد و با تشکیل قرارگاه‌های محله محور بیشتر در حوزه رفع مشکلات اقدامات انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پایان اسفندماه و نزدیک به سال نو رزمایش دیگری انجام می‌شود تا کمک به نیازمندان باشد.

۲ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در چالوس توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چالوس گفت: به مناسبت دهه فجر ۲ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه بین افراد آسیب دیده از شیوع کرونا و مردم کم بضاعت این شهرستان توزیع می‌شود.

 سرهنگ عابدین داغمه چی فیروزجائی در آیین توزیع بسته‌های کمک مومنانه سپاه چالوس ضمن گرامیداشت عملیات والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات سپاه بیان داشت: این بسته‌ها به ارزش ۱۰ میلیارد ریال است که با کمک خیران، پایگاه مقاومت و سپاه ناحیه چالوس تهیه شد.

وی تصریح کرد: هر بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیون ریال شامل برنج، مرغ، روغن، لوبیا، نخود، لپه و ماکارونی است.

این مسوول با بیان اینکه ۵ خانه محروم از کمیته امداد و بهزیستی تحویل گرفته شد بیان داشت: بیش از ۲۰۰ نفر از وام اشتغال به ارزش ۲ میلیارد تومان از طریق بسیج سازندگی و کمیته امداد معرفی و تسهیلات دریافت کردند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج

نظر شما