شناسهٔ خبر: 52477986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه نکا در گفتگو با بسیج:

۴۶ هزار بسته معیشتی در ایام کرونایی بین نیازمندان توزیع شد

ساری-فرمانده سپاه نکا از توزیع سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: بالغ بر ۴۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۸ میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز بین نیازمندان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

۴۶ هزار بسته معیشتی در دوران کرونایی بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت ۴۳ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آئین نهضت کمک‌های مومنانه به همت سپاه شهرستان نکا با حضور سرهنگ مجیدی " معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا " در حرم شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

۴۶ هزار بسته معیشتی در دوران کرونایی بین نیازمندان توزیع شد

سرهنگ علی نجفی در حاشیه این رزمایش در گفتگو با خبرنگار بسیج در نکا ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از توزیع سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان  خبر داد و گفت:  از زمانی که فرمان کمک مومنانه از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد، توانستیم با کمک مردم، خیرین و بسیجیان بالغ بر ۴۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۸ میلیارد تومان را بین نیازمندان توزیع کنیم.

فرمانده سپاه نکا به تداوم کمک‌های مومنانه هم اشاره کرد و افزود: بسیجیان ما همیشه در صحنه حاضر هستند وبرای کمک به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

سرهنگ نجفی درادامه از افتتاح ۲ واحد مسکن محرومین با اعتبار ۴۴۰ میلیون تومان  در دهه فجر هم خبر داد و خاطرنشان کرد: ۶ مزار شهدا با اعتبار بالغ بر ۵۳۰ میلیون تومان هم بازسازی شد.

انتهای پیام/

نظر شما