شناسهٔ خبر: 51120371 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

فولاد اکسین خوزستان/

پیش‌بینی تحقق سود ۲۵۰۰ میلیارد تومانی در شرکت فولاد اکسین خوزستان

نایب رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان در خصوص وضعیت شرکت اکسین گفت: در سال ۱۴۰۰، با وجود قطعی برق ۴۵ روزه، توانستیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم و امسال به اهداف پیش بینی شده خواهیم رسید و ممکن است به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سود برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز:  محمدحسین ایزدیان امروز (۹ آذر) در مراسم آغاز به کار نورد ورق API ۵LX۸۰PSL۲ در شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: امروز دستاورد خیلی بزرگی را در این شرکت شاهد بودیم و آن هم تولید ورق‌های API ۵LX۸۰PSL۲ برای اولین بار در کشور است. با تولید این ورق‌ها تا ۱۵ درصد در مصرف فولاد صرفه‌جویی خواهیم داشت و این باعث کاهش هزینه پروژه‌ها خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: در سال ۱۴۰۰، با وجود قطعی برق ۴۵ روزه، توانستیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم و امسال به اهداف پیش بینی شده خواهیم رسید و ممکن است به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سود برسیم.

ایزدیان تصریح کرد:خوشبختانه در سال جاری طرح طبقه‌بندی مشاغل را مطابق قانون کار برای پرسنل شرکت اجرایی کردیم و امیدواریم با این روند بتوانیم تا پایان سال خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

 وی در پایان گفت، شرکت فولاد اکسین دارای نیروی انسانی جوان و متخصصی است که با بهره‌گیری از دانش علمی خود در سالیان گذشته تا به امروز توانسته دستاوردهای مهمی را در تولید محصولات فولادی خاص

 

نظر شما